1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Gone Girl
    Fantastisch, twee en een half uur lang in spanning zitten kijken. Mooie is helemaal dat ik eigenlijk volgens mij alleen een teaser heb gezien van de film, dus zonder voorkennis er heen ben gegaan. Zeker een van de betere van Fincher. Kan er eigenlijk weinig echt over zeggen, het is gewoon een grandioze film. Lekkere plot en de muziekkeuze is weer echt fantastisch gedaan. Deed me af en toe erg aan Zodiac denken. Rosamund Pike was ook echt fantastisch, altijd al een fijne actrice gevonden maar komt nog niet echt uit de verf in Amerika. Einde vond ik overigens juist zeer sterk. 8.5

    Ik hoop overigens nooit meer dat rare wijf uit Blurred Lines in een film te zien.
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2014
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    X-Men: Days of Future Past

    Deed wat het moet doen. Wat spanning, verhaal was prima en de actie was ook goed gedaan.

    7.5/10
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2014
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    After Credits was ook erg tof. :cool:
     
  4. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    X-Men: Days of Future Past.

    Redelijk. Kon voor mij de hoge verwachting niet inlossen. Geen echte hoogtepunten. Voelde ook wat geforceerd allemaal.

    7/10

    Captain America: The Winter Soldier.

    En dit was veel beter. Actiescenes allemaal top, spannend en een toffe badguy. Goede thriller, eigenlijk nieteens een superheldenfilm.

    Beste Marvel tot nu toe (GotG nog niet gezien)

    8,8/10
     
  5. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    De zomer is sinds dit weekend onofficeel voorbij dus de bioscoop lokt weer!

    Mijn vriendin en ik zijn aan het overwegen een pathe unlimited abbo te nemen (minimale looptijd geloof ik 4 maanden). Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Zullen voornamelijk naar pathe amsterdam city gaan.

    Begreep dat je met het standaard abbo van 19 euro, 2,50-5 euro moet bij betalen voor 3d/imax films. Zijn er vaak films die enkel in 3d draaien?
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja. Veel films draaien in 3d. Hinderlijk. Dus je bent elke keer alsnog 2,50 kwijt. Als je ING hebt kan je via rente punten voor 40,- 4 maanden pas kopen trouwens
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Aankomende maanden valt het qua 3D wel mee volgens mij. Voor IMAX betaal je ook. Zat in een normale zaal in de Munt naar de trailer van Insterstellar te kijken en dat was zo matig zonder goed geluid.
     
  8. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Vond X-men Days of Future Past ech tegenvallen, groot fan van de eerste 2 films en ook First Class kon me echt bekoren.

    Actiescenes waren niet top en bijna afwezig, de past kon me minder bekoren dan the future en daarnaast was het gedeelte in the future wel erg kort. De hele schaal van de film vond ik ook klein, waardoor het allemaal niet zo overweldigend over kwam. De intro van de future had van mij wel veel langer mogen duren, zodat de impact veel groter zou zijn van de gemaakte beslissingen in de film.

    Vond de cartoon vele malen beter.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Op 1 of andere manier zet Marvel z'n characters toch altijd wat beter neer. Ik vind het leuk om Bishop, Blink en Warpath en zo even te zien maar het is misschien ook allemaal wat te veel want er is geen tijd om echt wat met die characters te doen

    er lopen er veel te veel rond waar je als fan meer van wilt zien maar die allemaal standaard tweede viool spelen voor Wolverine

    Iceman bijvoorbeeld heeft hele leuke verhaallijnen maar in de films doen ze praktisch niks met hem. Bishop ook trouwens

    Quicksilver was de uitzondering, die had echt een hele vette scene met perfecte muziek. Vond ik echt een perfecte manier van zijn powers laten zien.

    Ik hoop dat ze dit voor Age of Apocalypse wel echt beter gaan doen. Al vrees ik het ergste. Die verhaallijn kan wel 5 films beslaan als je goed wilt doen.
     
  10. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Hangt natuurlijk van je filmsmaak af, maar als ik ga is het 30-40% 3D denk ik (heb nu een jaar Unlimited).
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Future Past had sowieso te weinig Fassbender en teveel Lawrence. Alleen daarom al was het matig.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Te weinig iedereen en teveel Wolverine wat mij betreft. Gewoon teveel personages waar te weinig mee gedaan kan worden
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Zaterdag eindelijk Spirited Away gezien.
    Een schitterend avontuur, visueel één van de beste tekenfilms die ik heb gezien. Echter pakte het mij niet zo erg als de oudere Ghibli's zoals Porco Rosso en Lupin III (al is dat nog geen Ghibli geloof ik). Het einde vond ik daarnaast ook niet heel erg bevredigend.
    Desalniettemin een heerlijke feel good film die je echt even ergens anders heen meeneemt.
     
  14. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad en de speeltijd voor zo'n verhaal was ook gewoon veel te weinig. Had makkelijk over 2 films verspreid kunnen worden.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ice Cube was het meest briljante van de film vind ik. :D
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Haha ja alsof we niet genoeg Lawrence hebben gezien de laatste tijd
     
    Dyonko en Fiasco vinden dit leuk.
  17. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Marvel heeft Spidey eigenlijk niet meer nodig, maar Spidey heeft hun wel nodig. Laten we de Amazing reeks snel vergeten en wéér opnieuw beginnen met Marvel.
     
  19. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    OMG niet nog een keer |:-
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Man on Fire gezien. Volgens mij ergens in 2004 voor het laatst gezien. Blijft echt een gave film en Denzel is gewoon de shit. Veel toffer dan die Liam Neeson lately. Erg erg triest dat er gewoon serieus een Taken 3 aan komt...wauw. Nee deel 2 was geweldig, dus een deel 3 is logisch. Wrong, deel 2 was bullshit.
     

Deel Deze Pagina