Geniet nou maar meer van het spel en let niet zo op de verschillen die er eventueel zijn. Misschien is het handiger voor jou om wat minder op die sites te kijken en gewoon je laat verrassen hoe het er uit komt te zien ipv altijd die berichten in de gaten te houden in welke resolutie en welke kwaliteit het er uit komt te zien, relax eens
Sorry voor de spoiler dat er een einde aan de game komt, het is altijd nog een mening ipv een spoiler. Zoek de definitie maar eens op.
Dat noem ik geen mening. Je vertelt me nu al dat het een anti climax word, dat het niet wordt wat je verwacht, dat het uit elkaar valt, wat zeer jammer is." Nou denk je niet dat ik hier iets kan uithalen dan?
Ja vind ik ook. Ken niemand die bij me een game komt checken en komt kijken of het wel 1080p of 60fps is. Nogmaals, gewoon de PS4 moeten kopen. Dan had je al dat gedoe niet
Ik denk dat ik straks even mijn complete line-up aan captains en warchiefs dood, ik wil weer die ervaringen zoals in het begin. Dat zo'n Uruk je maar blijft chasen, dat gebeurde op een gegeven moment niet meer. Lijkt bijna alsof dat gebonden was aan Udun (1e map) want daar werd ik steeds opgezocht en bleven captains en dergelijke ook terugkomen.
Als je de game uithebt ga je weer terug naar de werelden kan je verder gaan met de zijmissies etc. Ook het nemesis systeem is dan weer zoals in het beginm omdat je het verhaal uithebt.
I know, ik heb hem uitgespeeld. Maar ik vond het alleen jammer dat je naarmate de game vorderde (in mijn geval) bijna geen uruks had die echt continu achter je aan kwamen en ook maar niet dood gingen. 2e helft van de game is eigenlijk alles steeds dood gebleven.
Heb nu eindelijk een captain of drie gedood. Ik moet zeggen dat er wel bijna overal vijanden rondlopen en dat het bijna gedwongen is overal te sluipen, dat is best irritant. En soms vind ik de missies ook niet altijd logisch, zoals in het begin met die kapitein waar je eerst vier boogschutters om moet leggen. Boogschutters zijn echt sterk in deze game en doen naar mijn idee een zwaardere klap toe dat een doorsnee Uruk. Hopelijk komen er niet nog teveel van dit soort missies en losse kapiteins.
Archers zijn wel het makkelijkste (stealth) te killen, omdat ze vrijwel altijd op een (wat hoger) gebouw aan of nabij de rand staan. Ik doe die altijd als eerste, met Stealth Edge kill of hoe dat heet, of gewoon met de pijl en boog Heb nog geen last van ze gehad.
Hou eens op met spoileren, ik hoef niet te weten hoe het in de 2e helft van de game is. Zoek ik liever zelf uit Enne, hebben jullie gerushed ofzo, dat jullie hem nu al uit hebben ?
Kom niet verder. Heb t al 20x overnieuw geprobeerd, met allerlei verschillende trucjes. Missie "Bloodbath" Spoiler: YouTube gameplay vanaf 4:50 Kill 20 Uruks in 2 minutes Morgen maar weer overnieuw proberen...
Hoe is dat precies spoileren? Ik zeg alleen dat ik op een gegeven moment in mijn playthrough geen orcs meer had die terugkwamen, heeft niks met de story te maken maar met het nemesis systeem. Ik heb er zo'n 30 uur in zitten, main story is relatief kort maar je bent voortdurend bezig met de captains en warchiefs.
Heb een 2x 2GB kaart en ik vermoed dat daar het probleem zit. In theorie heb ik ook 4GB, maar ik heb de indruk dat Mordor niet zo handig met de SLI setup omgaat.
In SLI werken de twee geheugen pools niet als 4gb geheugen, maar gewoon als 2gb. Zover ik weet wordt in SLI dezelfde data in beide videokaart geheugens geladen waardoor het geheugen effectief 2GB blijft. Dus stel je hebt twee 4gb kaarten in SLI, is je videogeheugen ook 4 gb en niet 8. Let wel, ik ben geen expert en kan dit vrij lastig uitleggen, maar ik weet wel vrij zeker dat ik gelijk heb.