Mooie is dat je weekly's, nightfall en raid 3 keer kan doen ipv 1 keer. Zo kreeg ik deze week een exotic Rocket launcher, exotic scout rifle en 9 strange coins van nightfall. Daarnaast kan je makkelijk een berg strange coins verdienen. Die weekly is prima te solo'en namelijk
hmmw wacht even.. die shit kun je natuurlijk gewoon in de vault dumpen of niet? En dan kun je vaker de daily en weeklies doen dan moet ik dat misschien ook toch maar wel gaan doen idd
Op 22 wel. Weekly is level 22,24/26 en 28. 3 coins per moeilijkheidsgraad en dus met mijn 3 poppetjes 28,26 en 26) elke week 21 coins
Eindelijk een Exotic Bounty. Bad JuJu, here I come Ding is nu niet al te sterk, hopelijk na een patch wel. Eerst maar is een berg strikes doen (25 ) en dan 10.000 punten in de Crucible.
2 x 6 en 1 x 9, met de lvl 26's doet hij de lvl 28 weekly niet. 10.000 points from kills, is in 3 potjes Control gedaan.
Niet met mijn kut scout rifle Heb 3 potjes gespeeld en zit nu op 3000 punten ofzo ik ga hem na dinsdag als ik een legendary assault heb gekocht wel afmaken. Heb nu net te weinig marks
Valt mee dus Dacht dat alleen de player kills meetelde? Toch blij dat je mensen hebt die er 500+ uur al mee bezig zijn geweest GnaGna..
Merk je daar helemaal geen verschil in? Dus ik kan gewoon zo'n Shingen AR even kopen voor PvP? Dat is een beetje het populaire model toch?
Dat probeerde ik eerder ook al te zeggen het zijn allemaal 'gewone' wapens in pvp. Die statbalkjes kan je dus onderling vergelijken. Zowel mijn ar als sniper zijn slechts rare weapons. Zolang ze maar lekker spelen.
Gelukkig heb ik veel meer geluk..... Nooit een exotic engram gehad en 1x een legendary engram. BAM! Jonguh... Who's the lucky bastard now?