11/11! Ik heb geen problemen om 30fps games te spelen, maar als je het naast elkaar legt is het verschil heel obvious.
Het is ook niet iets waar je op let. Je ziet (en voelt) het gewoon. Gelukkig ben ik geen snob wat sub 60 fps niet kan uitstaan. Hell, ik heb Guild Wars 2 het grootste deel van de tijd met 15 fps of minder gespeeld.
Ik ging er vanuit dat vloeiend beeld ook eerder 60fps is, maar dat blijkt dus niet elke keer zo te zijn. Of ik kijk gewoon slecht.
11/11 Het is duidelijk imo. Ook al merk je het veel meer als je speelt ipv zo filmpje kijkt. Heb voor alles liever 60fps vooral MP shooters maar vind het niet heel erg als het 30fps is. Als het maar locked is dan.
11/11, zie het wel vrij duidelijk. Ik merk het altijd wel meteen als ik net een game met 60fps heb gespeeld en daarna een game met 30fps speel (voor de gein eens de 30fps mode in TLOU:R aangezet, was ondraaglijk ).
Ik speelde laatst Thief en Just Cause 2 op de PS3 en werd er nou niet bepaald vrolijk van. Voor mij is 60fps nu wel de standaard. 11/11 trouwens, zat alleen bij het Turtles filmpje langer dan 2 seconden te kijken
8/11 Merk het voornamelijk wanneer de speler in first-person zijn view draait, bij 30 fps schokt dit veel meer dan een vloeiende 60 fps.
Easy dit. Vooral dat bewegen van de camera zorgt ervoor dat je overduidelijk ziet of het 30 of 60 is.
Your Score: 11/11 Ik vind dat het verschil naast elkaar duidelijk te zien is. Ik vind het bij racespellen, of games waarin je met een auto rijdt altijd heel duidelijk te zien. Wanneer je de video's afzonderlijk van elkaar zou afspelen zie je het verschil nagenoeg niet.
Had precies t zelfde, was bij de Turtles idd wat moeilijker te zien. Kwam vooral door de donkere belichting en niet heel veel details denk ik