Vandaag een beetje nolife gefifa'd en dus 12 wedstrijden gespeeld met Ibra. Zal een korte review geven voor de geinteresseerden.
Ik begon de dag met een heel slecht Ligue 1 team dr omheen. De eerste 4 wedstrijden had ik hem in de spits in een 4231, en liep Ibra 1 op 1, niet heel denderend dus. Naar mate het team beter werd, merkte ik niet echt verschil bij Ibra en besloot uiteindelijk Cavani ook erbij te halen aangezien ik met Ibra niet langs teams kwam met die Felipe Santana types achterin (snel en sterk). Voor de rest had ik ook een boel consumables verkocht en uiteindelijk een PSG team zonder Silva om hem heen kunnen zetten.
Met mijn 'nieuwe team' besloot ik 4411 te spelen met Ibra vlak achter Cavani. Dit ging een heel stuk beter aangezien Cavani de CB's van de tegenstander constant bezighield en Ibra de ruimtes in kon duiken. Uiteindelijk heeft ie 17 goals in 12 wedstrijden gemaakt, natuurlijk wel redelijk goed maar ik had meer verwacht, zeker als me realiseer dat ik met bijvoorbeeld Sturridge 26 goals in 11 wedstrijden had. Toont maar weer is aan hoe belangrijk Pace (alweer) is.
Natuurlijk had ik geen topteam eromheen, maar met spelers als Lucas en Lavezzi op de flanken mag je toch wel wat verwachten van Ibracadabra.
PS: In 1 van m'n wedstrijden werd hij (3x!) door Shinji Kagawa met 38 Strenght van de bal afgeduwt, dat zou toch verboden moeten zijn aangezien Ibra 90 Ball Controll en 93 Strenght heeft
Viel me trouwens wel op dat ie wel vaker heel makkelijk van de bal werd geduwt, zal het dan toch aan z'n 43 balance liggen? Zou echt geen andere reden kunnen bedenken.
Maar goed; Ibracadabra
Goeie Spits? In het echt zeker
, maar op Fifa zijn er betere.
Goeie CAM/CA? Yes!
Leuk om mee te spelen? Yes!
780k waard? Nah.
Klik om te vergroten...