[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Kopen jullie vaak packs van jullie coins? Ik wil eerst mijn team een beetje compleet hebben maar zat er aan te denken dan gewoon (vaker) packs te kopen. Meestal maak je er verlies op maar tis altijd wel spannend of er een awesome speler à la hazard ofzo in gaat zitten.

2. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Dit is iets heel herkenbaars.. Daarom zeggen de meeste mensen hier op het forum ook dat je beter geen packs kan kopen.. Niet van je coins in ieder geval

3. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Zeer irritant inderdaad, wilde net vragen waar je dit kon zien, maar dat kan dus niet dit jaar.

4. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Om een voorbeeld te geven van pakjes kopen. Ik had 100 euro besteed en was daarna 2,5 ton rijker...

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    100 euro :eek: ziek hoeveelEA hierop verdient zeg.

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik weet dat packs kopen mijn team niet echt zal helpen. Maar sparen voor spelers duurt ziekelijk lang. Per game, zonder boost krijg je 500 coins ongeveer. als een speler 50k kost, wat ze bij mij nu gaan kosten boven de 80 rating kost het me 100 games om dit voor elkaar te krijgen.( zonder seizoens winsten) Ik heb anderhalve week volle bak gespeeld en heb in totaal nu pas 88K uit games gehaald. Ik heb zoiets van mijn team is nu vrij goed, 100 Chemestry, goede wissels, 4,5 star rating 79-78-78 ik ga gewoon packs halen. Ook heb ik tot mijn level nu alle boosts al gebruikt dus gaat het nog langzamer.Meestal als ik 1 pack heb gekocht van 7500 krijg ik daar weer 4k van terug als ik vrijwel alles verkocht heb.

7. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Dat ga ik denk ik ook zo doen als ik mijn team compleet heb. En dan hopen dat er een keer een sterspeler in zit, maar die kans is volgens mij vrij klein :'-(

Pride vindt dit leuk.
  8. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja is inderdaad. Ik heb in al mijn packs nu 1 keer een inform gehad, helaas verkocht die maar voor 10k maar toch. Ik vind packs openen leuk en kan niet sparen tot 40k voor 1 speler haha op de een of andere manier vind ik dat zonder als ik vrijwel geen coins heb, dan haal ik liever packs met de kans op..... Het is wachten tot ik de loterij win haha.

Barbabravo vindt dit leuk.
  9. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind het zo kut dat je ook zoveel coins weer kwijt raakt aan die conditie kaartjes. Alle coins die je wint door te promoveren ben je op de weg daar naartoe al uit aan het geven aan conditie kaartjes. :mad:

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Maak een tweede team?

Ik heb een discard fitness squad waarmee ik om de 3 à 4 potjes een potje offline seasons speel.

Alle spelers voor de discard-waarde gekocht, dus kan na 7 wedstrijden alles discarden, als ze al hun contracten kwijt zijn. Dan koop ik gewoon dezelfde squad weer in voor discard-prijzen en speel ik er 7 wedstrijden mee. ;)

Edjuuuuuh vindt dit leuk.
  11. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    @Barbabravo en @Dagger

Packs kopen met coins moet je echt nooit doen.

Als je echt zo graag een leuk team wil hebben koop dan een keertje wat MSP, als je doorgaat met packs met coins kopen zul je gauw genoeg op 0 coins zitten. De kans dat in die ene pack Eden Hazard zit is heel heel erg klein, al die mensen die op het EA forum lopen te showen met hun high rated cards hebben allemaal 100en Euro's aan packs uitgegeven.

Laatst bewerkt: 6 okt 2014
    Barbabravo vindt dit leuk.
  12. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    hahahah ik ken dit! Ben zelf ook constant aan sparen voor me eerste speler en alles moet wijken daarvoor! Bij mij is het echter Bale! Iets goedkoper maar ja ben er dan net zo blij mee. Daarna rustig voor andere spelers sparen!

Niema94 vindt dit leuk.
  13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nice, opende voor 750 FIFA points wat packs, wat ik normaal eigenlijk nooit doe. Zit Thiago Silva in m'n laatste pakje! Mooi 70k voor gevangen. Nu een mooi team gaan bedenken, zit te denken aan een BPL team met Schürrle en Sterling.

14. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Vandaag een beetje nolife gefifa'd en dus 12 wedstrijden gespeeld met Ibra. Zal een korte review geven voor de geinteresseerden.

Ik begon de dag met een heel slecht Ligue 1 team dr omheen. De eerste 4 wedstrijden had ik hem in de spits in een 4231, en liep Ibra 1 op 1, niet heel denderend dus. Naar mate het team beter werd, merkte ik niet echt verschil bij Ibra en besloot uiteindelijk Cavani ook erbij te halen aangezien ik met Ibra niet langs teams kwam met die Felipe Santana types achterin (snel en sterk). Voor de rest had ik ook een boel consumables verkocht en uiteindelijk een PSG team zonder Silva om hem heen kunnen zetten.

Met mijn 'nieuwe team' besloot ik 4411 te spelen met Ibra vlak achter Cavani. Dit ging een heel stuk beter aangezien Cavani de CB's van de tegenstander constant bezighield en Ibra de ruimtes in kon duiken. Uiteindelijk heeft ie 17 goals in 12 wedstrijden gemaakt, natuurlijk wel redelijk goed maar ik had meer verwacht, zeker als me realiseer dat ik met bijvoorbeeld Sturridge 26 goals in 11 wedstrijden had. Toont maar weer is aan hoe belangrijk Pace (alweer) is.

Natuurlijk had ik geen topteam eromheen, maar met spelers als Lucas en Lavezzi op de flanken mag je toch wel wat verwachten van Ibracadabra.

PS: In 1 van m'n wedstrijden werd hij (3x!) door Shinji Kagawa met 38 Strenght van de bal afgeduwt, dat zou toch verboden moeten zijn aangezien Ibra 90 Ball Controll en 93 Strenght heeft |:- Viel me trouwens wel op dat ie wel vaker heel makkelijk van de bal werd geduwt, zal het dan toch aan z'n 43 balance liggen? Zou echt geen andere reden kunnen bedenken.

Maar goed; Ibracadabra

Goeie Spits? In het echt zeker:cool:, maar op Fifa zijn er betere.
    Goeie CAM/CA? Yes!
    Leuk om mee te spelen? Yes!
    780k waard? Nah.

Laatst bewerkt: 7 okt 2014
  15. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ben echt nog niet overtuigd van deze fifa. Er komt echt nauwelijks meer skill bij kijken, het is echt elk potje hetzelfde.

Continu de rb erop en als een flipperkast die bal naar voren naar een speler met 90+ pace, langs de keeper en goal. Om over dan vanaf de aftrap meteen rennen maar niet te beginnen.

Zo vaak uitslagen van 4-4 5-5 etc.. Voor zo ver ik me kan herinneren nog nooit 0-0 gespeeld.

En dan die keepers... Houden de meest onmogelijke ballen en dan laten ze de rollertjes wel door.

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Waar kan je een beetje overzichtelijk zien wat de spelers waard zijn?
    Dit i.v.m. handel.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Op de Trade Pile zelf. Gewoon even opzoeken wat de laagste BIN is en dan heb je een prima kader.

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Gister 83 rated player op CM neer geknald. Teampje begint er goed uit te zien. Ik koop ook nooit fitness kaarten, speel gewoon met wissels.
    Iemand nog meer problemen World Class te verslaan? Dat hakken en kappen word ik zo beu, krijg die bal zo lastig afgepakt zit gewoon rond de 37% balbezit :confused: En kom er ook gewoon niet doorheen, ook niet met Rossi die 84 dribbeling en Pace heeft.

19. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Hoeft niet percee 100en euro's te zijn.. Ik heb bij de release van FIFA een 15 euro giftcard gekocht. Deze gebruikt aan FIFA points.
    Daarnaast heb ik zo'n 15 pakketjes van 7500K geopend met coins..

Wat ik tot nu toe in mijn pakjes gehad heb (alleen Courtois uit een FIFA Points pakje, rest met coins)

- Courtois
    - Xabi Alonso
    - Muller
    - Sturridge
    - Alaba
    - Gerrard

Dat zijn bij elkaar aardig wat coins!

20. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Ik kan niet anders dan het met je eens zijn.. Baal er behoorlijk van want ibra was echt een van de chillste spelers in fut14. Zeker het gemis van de 4* merk je. In 14 kon je je vaak nog redden met een snelle beweging maar die zijn er nu ook niet meer bij.

Ben wel heel benieuwd wat EA gaat doen met de nieuwe trends, pace OP etc... Weet nog goed dat vorig jaar ook LBy ziek overpowerd was in het begin en na de eerste update was dit voor een groot deel verholpen. Dus misschien gaan ze hier nog wel iets mee doen

Laatst bewerkt: 7 okt 2014

Deel Deze Pagina