Ik ben vanavond waarschijnlijk pas rond 9 uur aanwezig (heb nog andere afspraken) maar wil wel graag helpen, mocht het jullie niet lukken dan wil ik morgen graag eerst de weekly strikes doen
Begin anders morgen of woesdag avond nog een raid? Dan kan ik hem wel een keer afmaken. @Nightbringer ik doe morgen wel mee
Net ook de raid gehaald. Best easy als iedereen weet wat hij moet doen. Alleen geen toffe shit gekregen helaas..
Shit, nu zie ik dat iedereen hem haalt… Ik wil ook, heb ervaring tot en met de laatste baas. Mag ik erbij in een ervaren team op de PS4?
ik kan vanavond vanaf 20.00 uur wel , maar ik ben iemand die uitleg nodig hebt aangezien het mijn 1e keer is nog speciale wapens nodig ?
In principe hebben we nu 6 man geloof ik. Ice, prutser, Ron, nightbringer, ik en een vriend. Ik zal je toevoegen though mocht er iemand niet kunnen
@Rickk en @Sjorrit: Ik wil ook al een tijdje raiden. Zullen we maar eens een teampje gaan samenstellen? Zoeken er nog 3 dan Edit: Is het trouwens niet beter om Xbox/PS4 te scheiden? Nu loopt het zo door elkaar, denk elke keer yes iemand wil raiden. Oh nee X1
Ik wil 'm nog wel een keer halen. Mochten jullie nog plek over hebben, ben momenteel een lvl 27 hunter. Ralluf_NL (ps4)
Zeiken? Ik doe volgens mij gewoon een goed voorstel; in de startpost staan al meer X1 dan PS4 mensen. Waarom zou je het door elkaar laten lopen?