Kepolicious Gosserrt Nol_NL ConscienceNL Acrillic Kevf_NL LuukieeNL Alexanderknl AnubisNefer LuFii- S7emilio Ferron Nl MoistGeorge Dann_FR leafninja1980 Smok3y_jay85 Go_Ahead_Eagles Roedy82 HennyGingerale
Goed om te lezen Spoiler Yeah, I got mine on Saturday. lol Oh, and just to make it clear: gameplay is STELLAR. The graphics are great but it's not the best thing about the game. It plays and feels incredible. Ask any of those who got the game early. It is amazing. Heb een €50 psn card gekocht. Nu kopen en preloaden ? Of eerst wachten op de reviews ? Als je de beelden zo ziet zou je denken dat het bijna niet meer mis kan gaan. Maar graphics zeggen niet alles Heb deels toch mijn twijfels...bij een game als Forza weet je wat je krijgt. Driveclub is een nieuwe franchise en moet zich toch eerst zien te bewijzen.
Wacht gewoon tot woensdag, dan kun je de Plus versie gratis proberen. Kopen kan daarna altijd nog, zo gefixed.
Kepolicious Gosserrt Nol_NL ConscienceNL Acrillic Kevf_NL LuukieeNL Alexanderknl AnubisNefer LuFii- S7emilio Ferron Nl MoistGeorge Dann_FR leafninja1980 Smok3y_jay85 Go_Ahead_Eagles Roedy82 HennyGingerale Sefxsupreme
Ik heb tot nu toe alleen maar positieve dingen gelezen... Maar ik weet niet wat ik hier van moet denken :
Lijkt mij toch juist positief. Veel mensen gaan de game daarom te proberen en omdat het spel goed is zullen dus ook wel veel de game kopen die hem anders misschien niet gekocht hadden. Zo intepreteer ik het
"Demo" is altijd goed. Grotere kans dat mensen dan wel de game kopen die het eerst niet van plan waren dan dat mensen hun pre order ofzo annuleren. Je zag het bij Forza Horizon 2. Wat voor boost de game kreeg na de demo.
Nog nooit van deze site gehoord: http://www.gametown.tv/review/driveclub/pagina/1 Maar er staat al een review online 9/10
Ik zie op youtube wel dat mijn online irritatie puntje, mensen gaan worden, die alleen maar de intentie hebben om je van de weg af te beuken. Zeer hinderlijk
Je let te veel op meningen van anderen! Of ze het nu een 10 of een 2 geven, of de gameplay er fantastisch of crap uitziet; probeer het zelf en negeer wat anderen zeggen. Het kost je toch niks. Nog anderhalve dag en we kunnen zelf los