[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dan heb je veel geluk gehad met je packs. Ik heb 20 euro uitgegeven aan FIFA Points en kreeg alleen Pisczek (20k) en Lavezzi (6k). ;)

2. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Tjaa het is jammer genoeg niet anders. Van de beste spits ter wereld had ik gewoon véél meer verwacht op Fifa. Hij was niet slecht ofzo, maar hij was naar mijn mening ook niet wat Ibra zou moeten zijn. Wie weet zijn er mensen die de sterren van de hemel met hem spelen, maar dat betwijfel ik ten zeerste.

Dat LB+Y vind ik trouwens wel wat minder overpowerd dan vorig jaar, nu moet je echt kijken naar wanneer je spits een loopactie maakt en dan goed timen en natuurlijk ook een snelle spits hebben anders wordt je weer ingehaald door een Jerome Boateng met 88 Sprint Speed|:-

Wat ik erger vindt dan dat ik LB+Y is dat mensen nu zo makkelijk (of iniedergeval veel makkelijker) door je verdediging heen kunnen dribbelen, vorig jaar was dat zelfs met Messi nog een uitdaging, nu doet zelfs Lex Immers het moeiteloos..

Of ze dit gaan patchen? Ik denk t niet, als je het dribbelen slechter maakt verander je de hele gameplay, of je kan natuurlijk het verdedigen beter maken, lijkt me nog wel de beste oplossing, want heb ik zeg maar niet echt het idee dat ik na m'n 60 potjes heel veel beter verdedig dan in m'n eerste potje. Het is gewoon allemaal veelste, ja hoe noem je dat, Clumsy?

3. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben bezig met een Serie A team, 4-3-3 formatie. Heb momenteel een middenveld met Strootman, Pjanic en dan Mertens als CAM. Mertens kan mij echter nog niet overtuigen, is Hamsik misschien een betere optie?

In de spits had ik eerst Di Natale en nu Rossi, zijn er nog andere goedkope alternatieven? En wat is een goedkoop centraal duo achterin?

4. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Ik merk vooral ook dat naarmate mijn team beter wordt, ik steeds meer verlies haha... Maar ga er maar vanuit dat dat ook de gemakzucht is. Heb nu alleen geen flauw idee welk team ik ga maken, Ibra was voor mij een beetje het doel, alleen het valt vies tegen

Niema94 vindt dit leuk.
  5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Hoe weet je wanneer de Jumbo Packs weer beschikbaar zijn?

6. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Mertens is inderdaad alleen snel, heeft leuke stats maar het kwam er bij mij niet echt uit. Hamsik is veel beter.

Goeie goedkope spits: Palacio! Misschien wel de beste van de Serie A, ik vond hem echt ziek goed.
    Voor een goedkoop centraal duo zal ik voor het duo van AS Roma gaan. Castan is goed en die Manolas is met een bewaker kaartje niet te passeren.

7. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Ik heb dit team
    https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=cXF9F03jbD50:360

In plaats van Chiellini kan je eventueel De Vrij, Mexes, Jesus kiezen
    En Mertens doet het bij mij trouwens wel heel goed moet ik zeggen

8. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik heb Rossi in de Spits staan samen met Di Natale en als wissel Torres. Moet zeggen dat Rossi echt een baas is. Nagatomo heb ik als LM, dude is rete snel en kan goed dribbelen, lekker strak afkappen ook.

9. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Hebben jullie ervaring met Tevez in een 433(4) systeem?

10. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb hetzelfde met Mertens, dan ga ik Hamsik proberen!

Palacio speelde ook erg fijn in Fut 14, beter dan Rossi en Di Natale wat jou betreft? Toevallig had ik dat centrale duo al.

Pjanic is een hele fijne CM trouwens! Ik ga nu kijken voor Gervinho op LW.

11. Funkyommel050

Funkyommel050 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zou iemand een team voor me willen omdat het mezelf niet zo goed lukt.
    Formatie 4-1-2-1-2 of 4-3-3 ( met 1 cvm )
    En ik heb Diego Costa, Felipe luis, rodriquez en 320 k

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Bedankt, zal ik zeker eens naar kijken!

13. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Laatst bewerkt: 7 okt 2014
  14. Makkieg

Makkieg New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of het mogelijk is om vaste player instructions te geven bij FUT? Je kan het tijdens de wedstrijd wel instellen maar ik neem aan dat het dan elke keer opnieuw moet?

15. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Gebeurd me laatste tijd vaak dat hij uit de ea servers gaat tijdens een wedstrijd. Zonet finale van de beker verloren hierom terwijl ik voorstond.

16. XLNC

XLNC Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Is de enige manier, heel vreemd van EA.

17. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Weet iemand wanneer de Jumbo Packs er weer zijn? Wil wat Fifa points kopen als hij er weer is.

18. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Krijg Ramires uit een pakje, wist niet dat die voor 50k gaat op de PS4:eek:

Wat mensen voor een beetje pace overhebben haha

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ramires is by far de beste middenvelder die ik gebruikt heb. Matic is heerlijk, maar Ramires is overal op het veld te vinden, door zijn combinatie van snelheid en stamina.

20. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Oh heb hem net al verkocht.. Vind de combo matic - fernando ook erg goed.

4-2-2-2 speelt trouwens wel lekker moet ik zeggen

Deel Deze Pagina