Tjaa het is jammer genoeg niet anders. Van de beste spits ter wereld had ik gewoon véél meer verwacht op Fifa. Hij was niet slecht ofzo, maar hij was naar mijn mening ook niet wat Ibra zou moeten zijn. Wie weet zijn er mensen die de sterren van de hemel met hem spelen, maar dat betwijfel ik ten zeerste.
Dat LB+Y vind ik trouwens wel wat minder overpowerd dan vorig jaar, nu moet je echt kijken naar wanneer je spits een loopactie maakt en dan goed timen en natuurlijk ook een snelle spits hebben anders wordt je weer ingehaald door een Jerome Boateng met 88 Sprint Speed
Wat ik erger vindt dan dat ik LB+Y is dat mensen nu zo makkelijk (of iniedergeval veel makkelijker) door je verdediging heen kunnen dribbelen, vorig jaar was dat zelfs met Messi nog een uitdaging, nu doet zelfs Lex Immers het moeiteloos..
Of ze dit gaan patchen? Ik denk t niet, als je het dribbelen slechter maakt verander je de hele gameplay, of je kan natuurlijk het verdedigen beter maken, lijkt me nog wel de beste oplossing, want heb ik zeg maar niet echt het idee dat ik na m'n 60 potjes heel veel beter verdedig dan in m'n eerste potje. Het is gewoon allemaal veelste, ja hoe noem je dat, Clumsy?
Klik om te vergroten...