Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Vraagje waar ik zo snel geen antwoord op kon vinden: mijn Xbox Live account staat op Groot-Brittannië, kun je nu gewoon Europese Xbox Live Points kopen (aka: gekocht voor Euro's), of dienen het specifiek Points te zijn die je met Ponden koopt?

2. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    In de UK marketplace betaal je met ponden. Dus je moet geen euro kaarten lopen,want die werken niet.

3. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Bedankt, wist niet of het systeem ook gewoon overkoepelend werkte.

4. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    Zit te denken om ook een xbox one te kopen voor langs mijn ps4, blijf gewoon kramp krijgen van die ps4 controller omdat ik waarschijnlijk altijd op de 360 heb gespeeld. Hoe bevalt de xbox one controller bij jullie? En wat is de juiste tijd om een xbone te kopen zijn er bepaalde bundels die er nu aan zitten te komen waar ik beter op kan wachten?

5. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Call of Duty bundel komt eraan, 1 TB HDD. Aparte print op de console en controller. €500,-
    En dan nog de Sunset Overdrive bundel, witte One, 500 GB. €400,-

Verder is er nog de Day One bundel, One, Fifa 15, Forza 5, Kinect Dance Central en Kinect. €500,-
    En de 'pre-order' bundel, Fifa 15 & Forza 5. €400,-

6. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    Ziet er nice uit in het wit idd, alleen die game spreekt me niet zo aan komt die witte versie alleen met die game uit?

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Voor zover ik weet wel.

8. JJNL77

JJNL77 Let's have fun

Leuk Bevonden:
    12
    Controller bevalt mij beter dan die van de 360 zelfs.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup mij ook. Moest even een week wennen aan de bumpers. Ze klikken net iets anders.
    Maar ben nu niet anders meer gewend en is het gewoon een verbetering van de 360 controller.

10. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Even een vraag, heb voor het eerst echt intensief gebruik gemaakt van mijn XBO.

Is het normaal dat je de fan de One hoort? Dus niet zeg maar die rare coil geluiden, maar gewoon een normaal draaiende fan. Normaal zou ik er niks van zeggen, maar omdat je steeds overal leest dat de One 'completely silent' is en ik wel degelijk de One kan horen.

11. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    Als ik me 360 gamertag recover op de Xbox one kan ik dan ook op de USA market als die vroeger aangemaakte is op netherlands? Of moet je dan een nieuw account maken.

12. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ja (dus kan gewoon)

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    "
    SOURCE:

Plex announced the release of Plex for Xbox One, its first personal media app launched on any major gaming platform.

Los Gatos, Calif. (PRWEB) October 06, 2014

Plex today announced the release of Plex for both Xbox One and Xbox 360, its first TV app available on both Xbox gaming platforms, with an updated design that makes it easy to browse and enjoy personal media on the big-screen. The new design, which puts media artwork center stage, as well as incorporates new discovery features, will be brought to big-screen Plex apps in the future. Working with Microsoft, Plex for Xbox also supports Xbox native functionality like voice and gesture controls with Kinect.

Plex for Xbox is an exciting milestone in our continued effort to help people enjoy their personal media, wherever they happen to keep it, on all of their screens. says Scott Olechowski, Chief Product Officer and Plex Co-Founder. It also happens to be the platform most requested by Plex enthusiasts, and we have worked hard to design an experience that will delight them and Xbox fans alike.

Plex for Xbox One is available on Tuesday, October 7, to Plex Pass premium subscribers for free in the Apps store on Xbox Live. Plex for Xbox 360 will be available very soon. For those without a Plex Pass, Plex for Xbox One and Xbox 360 will be made available in the future for a one-time fee. Visit Plex.tv and read the Plex Blog to learn more about the new Plex apps for Xbox.

Plex for Xbox delivers the following features:

Beautiful New Design

• Your Plex Media Server makes your media library look beautiful by automatically collecting and displaying artwork, content ratings, plot summaries, and more for your media. Now, Plex for Xbox provides a new experience in your living room with a bold presentation that feels right at home on Xbox.

Media Discovery

• Plex for Xbox introduces new media discovery capabilities to the Plex experience. Plex users will now be presented with customized categories of content based on viewing habits. These customized categories will make it easy to discover new content, enjoy similar content (for example, based on genre or cast) and rediscover content that has not been viewed for a while.
    • Plex for Xbox also includes fan favorites like On Deck, which keeps track of shows youre currently watching, allows you to easily continue watching where you left off, and automatically suggests next episodes.

Voice & Gesture Control

• Plex for Xbox, combined with Kinect, supports voice and gesture control, allowing users to navigate their Plex media library, view content, and control playback without picking up an Xbox controller.

About Plex:
    Plex organizes all your personal media, wherever you keep it, so you can enjoy it on any device. Plex allows effortless streaming of videos, music and photos to a wide range of devices and is compatible with Mac, Windows 8, Linux, iOS, Android, Windows Phone, Xbox One, Xbox 360, Roku, Amazon Fire TV, Chromecast, many popular NAS devices, and more. For more information, please visit https://plex.tv."

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Speciaal hiervoor even Plex Pass aangeschaft. :)
    Kan niet wachten tot morgen. Heerlijk!

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Project Spark nu gratis te downloaden. Ben benieuwd hoeveel er mogelijk is zonder dat je voor iets moet gaan betalen. :)

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Plex staat online! :)

Fardo, Hybrid en Graveheart vinden dit leuk.
  18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja ik heb hem nu ook. Perfect!

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  20. opeltwintop2007

opeltwintop2007 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    mijn xbix one stond altijd op UK en daar heb ik ook games gekocht, maar ik heb een tijdje geleden mijn x1 naar de VS over gezet, nu mijn vraag, ik heb killer instinct (deel1) in de UK store gekocht zou het nu problemen geven als ik het 2de season pack in de VS koop?

Deel Deze Pagina