In de avond. En als je veel van dezelfde hebt zou ik die er allemaal tegelijk opknallen voor een leuke prijs. Veel mensen kijken niet verder dan hun neus lang is en als jij dan de hele 1e pagina bezet dan worden ze wel gekocht denk ik. Tevez wordt ook maar duurder en duurder damn... Vrijdag nog 42/43k vanochtend 48k en nu rond de 55k.
Meestal iets van 433 of 4231. En dan met spelers met hun zwakke been aan de buitenkant (dus linkspoot op rechts en rechtspoot op links) En dan vooral naar binnen (op achterlijn of 10 meter vanaf 16) en dan uitspelen / combinatie met spits (balvast, hoge passing) / schieten. Reken op snelle vleugelverdedigers voor voirzetten al kap ik natuurlijk met buitenspelers ook terug voor voorzet met sterk been. Die vl. verdedigers kunnen dat omdat ik altijd met 1 echte cdm speel op middenveld, 1 box to box alledkunner (fernandinho , Fer etc) En maar 1 echte creatievrling. Btw LB + Y Zelden! (doen meeste buitenspelers) RW en LW als rm en lm in 442 41212 Werken niet! te druk. Aanvallende RM als reus en bale ook niet. amper in 4231. Zakken ver in en als je naar binnen wilt loop daar als je cam of tweefe spits met verdedigers. Maar ja zo speel ik en het werkt
Team een beetje aangepast + een andere opstelling. Iemand nog verbeteringen? http://www.futhead.com/15/squads/3439539/
Gister 83 rated player RW in mijn pack. Even geprobeerd 3-4-3 te spelen met een LW en RW en speelt ook wel fijn. Weet nog niet wat ik ga pakken. Heb 25 dollar aan fifa point gekocht net. Nu hopen dat de Jumbo packs weer snel komen kan ik ze gebruiken. Mijn team is nu 80 rated. 79-79-80 zijn de stats. Ben er steeds meer tevreden over. En jezus wat spelen Rossi en Nagatomo lekker.
http://www.futhead.com/15/squads/3441087/ Kost iets meer dan 30k extra maar dan heb je ook echt een beter team
Thanks! Zat idd zelf al naar Schurrle te kijken. Denk dat dat mijn volgende aankoop wordt. Debuchy heb ik gehad maar vond hem niet zo heel bijzonder. Toch maar even gaan sparen voor schurrle, matic en clichy
Ik heb inmiddels een aardig Serie A elftal in 4-3-3 formatie, ben alleen niet zo tevreden over Strootman, speelt wat log vind ik. Wat is een andere goede optie als CM? Ik heb heb Pjanic & Hamsik al als andere middenvelders. Daarnaast ben ik op zoek naar een goedkoop 2e team, iemand suggesties voor een team/competitie waar je een goedkoop goed elftal mee kan maken? Ik had een eredivisie team, dat elftal was achterin echter kwetsbaar met Moisander & Veltman.
De Rossi? Je andere twee middenvelders zijn vrij aanvallend, anders misschien Nigel De Jong? Edit: Heeft iemand al met de topspitsen in de BPL gespeeld? Ik heb nog 20k maar onder andere Remy & Costa als spits en Ozil en Oscar als CAM. Ik kan er dus twee verkopen. Ik vind Costa het geld echt niet waard, hij voelt veel te houterig aan en komt gewoon niet snel genoeg weg bij de verdedigers, wordt ook erg makkelijk van de bal gezet. Zat te denken aan RVP of Rooney, het liefst wil ik Aguero maar dat gaat nog wel even duren om daarvoor te sparen.. Mijn team nu: https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=kZP19iw4nLrVN:ps3
Dit is nu mijn squad,( 3-4-3 ben ik aan het uit proberen ) iemand nog toevoegingen? http://www.futhead.com/15/squads/3443211/ Heb maar 1 sub ingevuld, drukte al of save. Maar heb ook volledig Serie A Subs.
Ziet er goed uit, misschien heb je iets meer strength nodig op het middenveld? Weet niet hoeveel geld je hebt maar Vidal/Pogba zou ideaal zijn voor jouw opstelling.
Ik speel met mijn eredivisie team 4-3-3-(4) Depay-Johannsson-Narsingh Wijnaldum Clasie Klaassen Guardado-Kongolo-Veltman-van Rhijn Cillissen Johannsson heeft een finishing van 83. Inform Klaassen en Maher komen er aan. Van Rhijn IF is te duur volgens mij
Ikzelf heb Nainggolan in een 433 opstelling, had hem in een pakje gekregen dus paste prima in m'n Serie A team, en als standin van Strootman vind ik hem zelfs beter dan Strootman.. Ben wel aan het sparen voor Pogba/Vidal, die zijn toch weer een stuk beter, maar dat duurt nog wel ff..
Ja heb ik naar zitten kijken. Maar die zijn nog vrij duur. Heb dit weekend nog een pack opening sessie van Fifa points hopen dat ik dan wat coins kan verdienen, heb er nu maar 4000. Hetzelfde hiervoor. Albiol heb ik gister even gekocht omdat ik switche van 4-3-3 naar 3-4-3 dus moest een goede CB hebben. Qua Phy en Def is Albiol wel goed maar zijn betere inderdaad. Heb ik nu alleen de coins nog niet voor.
Wellicht vind je het heerlijk spelen, maar zo niet: ik zou de switch maken naar een 4-3-3 of 4-3-2-1 (geweldig met Schurrle). Daar hebben je flankspelers een veel belangrijkere rol dan in deze formatie. Als spits kan je sparen voor Aguero, die fenomenaal is, maar ik vind Sturridge ook al érg fijn. Jovetic als passer en dribbelaar is prima, maar ontbreekt de pure snelheid om weg te komen van een verdediger. Zarate vind ik ook érg fijn, een beetje de kleine Messi, die kan je wellicht als back-up gebruiken en dan investeren in een goede eerste spits.
Ik heb RVP een tijdtje in m'n team gehad maar kan er niet meespelen. Komt snelheid en kracht te kort. Wat wel in het voordeel is van RVP dat wanneer hij in scoringspositie komt het wel vaak raak is. Rooney daarin tegen heb ik een tijd lang in de spits gehad en staat nu op CAM bij mij maar dat is met mijn spel echt een heerlijke speler. Goede passing en sterk aan de bal en niet te vergeten het schot wat hij daarnaast ook nog in huis heeft. Dus als ik je een speler zou mogen aanraden zou ik kiezen voor Rooney. Dit is mijn team: https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=gNuzABdvbEeM:360