Nou heb hem maar afgezet. Gelijk al veel bekend wat er dus gaat gebeuren. Zie het ook niet een speciaal seizoen worden van wat ik nu zie.
Waarom deze seriemakers video's online zetten die alleen in de VS te zien zijn is mijn een raadsel. Vandaag ook weer een video online die de apocalypse laat zien zoals die nu is. Nog niet in de reacties of op YT zelf een kopie van dezelfde video gevonden. De enige reden dat ik lid ben van die FB pagina is voor de casting en een paar nieuwe meme's.
Zoals altijd ben ik weer eens traag en toch snel tegelijk . Oftewel seizoen 1 - 3 achter elkaar gekeken in 2 weken tijd. Seizoen 4 komt deze maand op blu ray. Voor mij ging de verhaallijn niet zo traag, maar kan me voorstellen dat bijvoorbeeld seizoen 2 delen erg traag waren als je tussendoor steeds week moest wachten. Vind het verder erg leuke serie.
Ben er net aan begonnen, maar heeft me meteen gepakt. Idd een lekkere serie om te kijken. Kleine vraag; wordt het nog duidelijk waardoor het allemaal begonnen is, of gaat de serie daar niet meer op in?
Spoiler In seizoen 1 hadden we de CDC aflevering en dat was dan ook gelijk de laatste aflevering die een beetje inhoudelijk inging op het virus. Ik hoop dat ze hier in de toekomst verder op ingaan. Wel krijg je af en toe wat pre-Apocalyps flashbacks van verschillende personages. In seizoen 4 komt er een personage die zegt dat hij de antwoorden heeft en de mensheid kan redden en daarom naar Washington DC begeleid moet worden, maar dit zal in seizoen 5 vast duidelijker worden.
Maandag 22:00 FOX gaat het weer verder! Ik ben inmiddels helemaal bij. Ben benieuwd hoe ik het nu ervaar met iedere keer een week ertussen in plaats van mijn marathon sessies nu Sent from my iPhone using Tapatalk
Haha, die marathon sessies hielpen mij heel goed. Ik vond seizoen 2 juist heel erg spannend, door de opbouw en omdat ik zelf kon door kijken. Als je elke week moest wachten kan ik mij voorstellen dat het minder leuk is.
En ik kwam er van de week achter dat ik die zender ook had op mijn TV en daar stond dus ook fijn het bericht van TWD bij. Ikke kijken als ik op tijd terug ben van de sportschool.
Net gekeken. Spoiler: s05e01 Tenarus ofzo is nu alweer over. Gaat gelukkig snel en niet te veel gezeik