[PS4] [PS4] DriveClub

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 24 feb 2013.

1. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Jammer, gaat dus nog even duren.

2. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Het viel mij vanmorgen ook op, ik wilde erop reageren maar toch maar niet goed.
    Wat schiet ik ermee op.

3. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Nee ik suggereer helemaal niets, maar ik word moe van reviews deze generatie die games afkraken omdat ze niet ''baanbrekend''/''revolutionair'' zijn.
    Als een ontwikkelaar keer op keer roept dat hun game baanbrekend wordt dan vind ik dat een review daar over mag zeuren, in het geval van DC heb ik het idee dat die ''baanbrekende'' dingen vooral kwamen van gamingwebsites en niet van Sony of Evolution Studios.

De game is trouwens, voor zover ik het heb gezien, de mooiste consoleracer ooit?
    En de social features heb ik nog niet kunnen testen, geloof dat de servers nu online komen dus dat ga ik vanavond wel zien!

4. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Jammer dat er weer iets mis moet gaan. Ik had verwacht lekker aan de slag te kunnen in de morgen. Helaas.

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Het is ook echt iedere launch hetzelfde 8) Altijd maar weer diezelfde server problemen. Het lijkt alsof ze er 0,0 van leren (niet alleen Sony, dit zag je ook bij Sim City toen, Diablo en weet ik veel wat nog meer)

Gelukkig houdt Destiny me nog bezig, maar ik keek er wel naar uit =(

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Soms gaat het wel goed maar daar hebben we het dan niet over :+

Console Diablo en Destiny waren volgens mij best soepele launches. Destiny helemaal als je bedenkt wat een enorme release dat is.

Maar wat we onthouden is natuurlijk de SimCity's , Battlefield 4's en GTA Online's

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja preload zorgt er voor dat het de laatste tijd wel goed gaat. Alleen was het geen optie bij deze game?

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het is volgens mij niet zo dat het vele downloaden voor een probleem zorgt, het is doordat iedereen tegelijk connectie probeert te maken om gebruik te maken van de sociale features.

9. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Lees net op een andere site dat een reviewer aangeeft dat de servers vorige week al online waren ( voor de reviews uiteraard ) en dat connecten toen ook al onmogelijk was vanwege de vele problemen. Als dat klopt dan zijn ze er dus al een week van op de hoogte, begint langzaam aan wel een drama te worden zo haha.

10. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Jammer dat de PS plus versie uitgesteld is, hoe zit dit met de PS Plus upgrade? Is die wel vanaf vandaag te downloaden?!

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    oh god, als dat klopt zijn het echt een stelletje incompetente idioten :+

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  13. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Wat een dikke achterlijke bedoeling.

1. Eerst beloofd tijdens release ps4
    2. Vervolgens 3x uitgesteld
    3. Is het eindelijk release dag en dan kunnen we het niet eens downloaden?

Fak dit dikke shitzooi. Wat een bende is de hele Driveclub launch vanaf dag 1.

En toch wil ik hem spelen ;-) Maar wat een fouten opstapeling...... -1 voor Sony en PS4.

ArtificialFaith en Alexknl vinden dit leuk.
  14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dat doet me heel erg aan GTA IV denken. Overdag met/zonder zon echr best lelijk en zodra de zon ging liggen werd het ineens behoorlijk mooi, voor die tijd althans. Nu niet meer na GTA V. :)

Praat lekker door met onzin kletsen dan zou ik zeggen. Ik ben van begin af aan al niet mega enthousiast over de game. Ik zie voor mijzelf aan video's al vrij gauw of iets me echt gaat boeien of niet. Al sinds de eerste footage vind ik het maar matig hoe de auto's rijden en is het vooral de regen die ik echt nice vind. Hetzelfde heb ik met The Crew, heb het nog niet gespeeld maar ik kan aan het rijden in die footages al zien dat het niet mijn ding zal zijn.

Lijkt wel alsof je gewoon niets negatiefs mag zeggen over een PS4 game. Ik hoef mijn Xbox aankoop niet goed te praten, want ik ben er hardstikke tevreden mee en die PS4 komt er ook nog wel. Mocht het zo zijn dat jullie niet op mij reageerden.....my bad. Al lijkt dat wel zo.

Oh shit, ik had deze in mijn vorige reply moeten editten.

Laatst bewerkt door een moderator: 8 okt 2014
  15. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Die kon je sinds vannacht 01:00 uur al spelen ja.

16. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Blijkbaar heeft de gratis Plus versie even online gestaan op PSN in Azië, korte impressie van iemand die hem zo heeft binnen gehengeld:

Don’t mean to pour more cold water, but this DriveClub PS Plus Edition is really like any racing game demo. It’s not even the 1/5-of-full-game that was promised to us (which was already a major downgrade from the full-game-minus-a-few-assets that was originally promised).

In Tour/career mode, the menu shows a set of 10 events. Only 3 are unlocked (one normal race, one championship with 2 rounds, one time trial). In each event, there are side conditions you can complete (reach top 3, reach certain speed, reach certain lap time…) to earn you stars. In order to unlock the next set of events, you need to get 14 stars. The 3 events available to you will get you 12 stars.

In other words, there are only 3 events for you to sample the game. It is really a demo like what you get in any racing game demo. This is yet another bait and switch. Sure, there are trophies as promised, but you will have to keep grinding that 3 events over and over and over and over to earn them.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Apart dat je eerst met zo tekst komt een paar post hierboven en dan dit artikel plaatst.
    Voegt niet veel toe verder.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Niks aparts aan. Ik post gewoon de mening/impressie van een andere website. Zeg er zelf toch niets over? Mocht iemand twijfelen welke racer te nemen....dan geeft deze site een goede uitleg vind ik.

Zucht...dat is echt de enige reden waarom ik dit plaatste. En een vergelijking video van deze twee games die bijna tegelijkertijd uitkwamen is vrij normaal.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja zegt wel iets.
    Of het iets uitmaakt welke beter is. Op de PS4 kan je toch geen Forza spelen en andersom. Dus wat voegt het toe.

Deel Deze Pagina