[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Heb nu dit:

http://www.futhead.com/15/squads/3447879/

Kom net Gervinho tegen voor 3000 buy out! Gister nog rond 8 , 9000 dus kon hem niet laten liggen. Flinke pace en heerlijke dribbeling. En shooting was maar 1 punt lager als Lestienne.
    Nu wil ik mijn RM en LM aanpakken. 82-79-80 nu rating. Begint wat te worden.

2. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    @Siemenn @Kamphuus

Hmm ja ik vind dit juist wel lekker spelen met twee cdm's. Heb 4321 wel geprobeerd maar vond dat echt niks, veelste veel in het midden en het werd een grote chaos.

433 speelt wel een stuk fijner ja, misschien dat proberen met als middenveld dan Ozil - Matic - Fernandinho. Wellicht komt Diego Costa daar beter tot zijn recht.

Edit: Misschien kan ik 433 met false 9 proberen. Zoiets:

Schurrle - Rooney - Sterling

Ozil - Matic - Fernandinho

Azp - Sakho - Cahil - Sagna

Mignolet

3. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Marchisio _O_

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    In 4-3-3(5) zou ik wat meer investeren in je rechtsbuiten, want daar gaat die van cruciaal belang zijn. Schürrle is al geweldig qua doelgerichtheid, maar Sterling kan beter. Bijvoorbeeld Sanchez, Walcott of Lamela.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Die dingen horen voor 500 - 700 coins te gaan, zelfs in FUT13 voor >1.000. Dus ik heb er nog wat meer ingeslagen en direct aan het verkopen + wat aan het bewaren. Heb er momenteel 150.

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Wie zouden jullie voor LM en RM pakken? Zoek 80+ rated spelers.
    LW Lestienne is vervangen door Gervinho net, 3k is geen geld.

http://www.futhead.com/15/squads/3447879/

Voor Vidal of Pogba als CM heb ik gekeken maar zijn nog te duur. Nar de koop van Gervinho nu nog 1500 coins over. Hoop dit weekend wat goede dingen in Packs te krijgen.

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    In een 3-4-3 zou ik altijd voor half-spelers met H/H gaan. Anders krijg je het verdedigend onnodig zwaar. Dus: Asamoah en Lichtsteiner zijn al een verbetering!

8. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    @Siemenn

Lastig, keuzes keuzes:p

Denk dat ik voor een 4-3-3(5) ga:

Schurrle - Rooney - Sanchez

Ozil - Matic - Fernandinho

Azp - Sakho - Cahill - Sagna

----------Mignolet-----------

Ziet er op papier wel goed uit vind ik.
    Met die voorhoede is er in elk geval geen excuus meer om niet te scoren.

9. viezeferr

viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

Leuk Bevonden:
    19
    Boys van Xboxworld,

Ik heb een vraagje, ik speel al FIFA vanaf FIFA 99, elk jaar kijk ik er weer naar uit wanneer de nieuwe FIFA uitkomt. Ik had hele hoge verwachtingen van deze FIFA vooral next gen (Xbox One)
    En uiteraard ga ik voor de game-mode FUT. Ik weet nou niet of het aan mij ligt of dat jullie het ook hebben... maar het lijkt alsof ik er niks meer van bak? Het verdedigen is bijna onemogelijk, omdat de tegenstander altijd 2 of 3 snelle spitsen heeft. ( even tussendoor ben geen racist) maar alle donkere spelers FUCKING snel en sterk zijn, wat veeeeel te overpowered werkt.
    IK kom meestal nog op een 1-0 voorsprong en daarna maakt de tegenstander een solo met een snelle en behendige speler en vervolgens houdt ik hem niet meer bij... Ik heb me gister toch een partij de tering gescholden over het feit, HOE dit kan... het is gewoon echt niet meer leuk. Ik vraag me dus af of jullie dit probleem ook hebben?

Groeten viezeferr

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ziet er prima uit! Als je nog coins over hebt, heb ik nog wat tips:

Walker i.p.v. Sagna
    Koscielny i.p.v. Sakho
    Begovic i.p.v. Mignolet

11. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Welcome to my world:mad:

Snap er ook niks van deze FUT. Loop gister overdag zwaar te falen in divisie 5, en in de avond knal ik er met 7 winstpartijen achter elkaar doorheen.

Denk dat je nog even moet doorzetten, zeker ook als je normaal gesproken goed bent in Fifa moet het toch goed komen. Zodra je het verdedigen onder de knie hebt zul je direct resultaat zien.

Ik moet zelf ook nog echt wennen, ben van fifa 14 op de 360 naar 15 op de ps4 gegaan. Die controller pookjes zijn veel te glad|:-

Edit: @Siemenn

Thanks voor de tips. Ik ben benieuwd hoeveel coins ik in totaal heb maar Mignolet is wel de eerste die ik ga vervangen voor Begovic of als ik nog genoeg over heb voor Cech.

12. viezeferr

viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

Leuk Bevonden:
    19

Maar het is niet normaal, Soms geven ze een lange haal naar vooren en die bal komt ook nog eens goed aan en mijn verdedigers staan maar een beetje te kijken? Als ik 1 verdediger selecteer, doen vervolgens de andere verdedigers gewoon helemaal niks meer? terwijl bij vorige jaren ze een heel stuk beter mee liepen of in ieder geval probeerde mee te verdedigen. Het is gewoon dat ik heel graag FIFA speel, maar op deze manier is er geen reet aan als ze met allerlei solo's door je verdediging heen rennen... en nog iets, het juiste mannetje selecteren is ook nog eens helemaal kut gedaan, ik moet meestal drie keer klikken voordat ik de juiste heb..

13. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Volgens mij, hebben die gasten een ban gekregen. Goedkoopste is nu 400 coins namelijk

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Haha nee joh. Iedereen op EA fora weet ervan en dus worden ze nu hard opgekocht. ;)

En de autobuyers zijn weer terug he. Dus waarschijnlijk heeft iemand z'n auto-buyer aangezet op All Attributes voor 250 BIN ;)

15. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Ik hoor veel van jullie praten over fitness teams. Maken jullie dan een tweede squad aan en spelen jullie hiermee als de condititie van spelers van jullie eerste team laag wordt? Of bedoelen jullie hier wat anders mee.

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Precies. Gewoon een goedkoop tweede team waarmee je een keer speelt, zodat je eerste team weer fitter wordt. Wanneer mijn spelers onder de 88-90 fitness komen, speel ik een offline potje met mijn discard fitness-team en zet ik alle eerste-team-spelers op de bank zodat ze fit worden. ;)

17. Kevacez

Kevacez PS5 GT: Kevacez

Leuk Bevonden:
    48

Precies wat je zegt

18. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Haha zo pak ik het ook aan.. Die offline potjes vind ik zo ellendig saai, maar op die manier ben ik wel 3x kampioen geworden in offline seasons, en dat levert toch weer wat punten op:D

19. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Half spelers met H/H gaan? Snap niet wat je bedoeld?

20. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Okay, dank u!

Deel Deze Pagina