1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    828
    Dust, Spelunky en Pix staan er op nu. Je moet ze alleen wel even handmatig opzoeken.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ben aan het twijfelen over Styx... iemand het toevallig al gekocht en gespeeld? :+ De prijs is aantrekkelijk. (€27)
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik keek van de zijlijn ook uit naar de game, maar na het zien van twee video reviews, laat ik hem toch maar gaan. Levels, story, etc zijn goed, maar de controls schijnen zeer slecht en frustrerend te zijn voor een game als deze!

     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2014
    DulleNL vindt dit leuk.
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ahh dat is wel jammer om te horen. Maar toch. Misschien ooit met een sale dan. :p

    _-_-_-_-_-_-_-_


    New Octodad Levels Hit PS4 on October 14th, For Free


    It’s finally time… time for two brand spakin’ new levels of Octodad: Dadliest Catch; the Shorts! After the great response Octodad received from y’all, we wanted to give back a little in thanks for your support. Everyone who currently owns Octodad: Dadliest Catch as well as anyone who grabs a copy in the future will get these levels FREE through the new v1.03 patch. The patch will download its way onto your PS4 on Octodad 14th.

    [​IMG]

    After completing the story of Octodad: Dadliest Catch you might be hungry for more. Maybe you’re curious how Octodad and Scarlet got along after their fateful meeting aboard the sailing ship “Cod of War?” Perhaps you’d like to know what shenanigans Stacy and Tommy get up to with their lavish amounts of free time? You can explore both of these questions in the Octodad Shorts “Dad Romance” and “Medical Mess!”

    Even if you don’t own Octodad yet, you’ll still get these levels for free when you purchase the game! We’re also putting the game on sale for 1 week (October 14th to October 21st) at 50% off.

    Be sure to pop back here once you’ve played the Shorts and let us know what you think!

    <3,
    Young Horses
     
  5. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Had nog nooit iets van dat Styx gezien. Ziet er wel leuk uit! Even in de gaten houden of de controls gepatched worden. Als dit het geval is, is het wel een aankoop waard denk ik!
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Daar hoop ik idd ook op...
     
  7. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Evolve Alpha voor de PS4:

    http://evolvegame.com/bigalpha

    Gebruik als Referral Code: PlayStation4v1

    En als 17-cijferige code: 63334-59648-17396 ( inclusief streepjes dus )

    Alpha loopt van 31 oktober tot 2 november en je hebt Plus abo nodig.
     
    Conscience vindt dit leuk.
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik kan niet kiezen of ik de stem van dinges (sidekick van Dust) irritant vind of typisch 'tekenflim-achtig' :lol: Die hele game en zijn designs zou zo uit een tekenfilm kunnen zijn gekropen.
    Wel jammer dat juist Dust zelf het lelijkste is. Zo een... 'zachte' fanart stijl. Ik weet het niet... Geen fan van hem.

    Verder wel geinige game tot nu toe.
     
  9. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ja die stem is behoorlijk irritant ja! Je bent niet de enige.
    Moet eerlijk bekennen dat ik de game stiekem ook wel leuk vind.

    Speel het meer dan Shadow of Mordor,die ik toch vind tegenvallen persoonlijk.
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    NEEEEE :eek:


    Hotline Miami 2 paar maanden uitgesteld
    -
    Hotline Miami 2: Wrong Number is een paar maanden uitgesteld en komt nu eind dit jaar of begin volgend jaar.

    Het spel zou eerst het derde kwartaal van dit jaar uitkomen, maar dat is vanzelfsprekend niet meer gelukt. Of misschien had de ontwikkelaar bij de datum... het verkeerde nummer opgegeven.
    Nee hoor, het is dezelfde reden als altijd: op Twitter schrijft de ontwikkelaar dat de laatste puntjes nog even op de i gezet moeten worden, en dat het spel dan uitkomt. Je zult het botvieren van je moordlust dus nog even moeten uitstellen
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Vanavond bij Firstlook de eerste echte next-gen game gespeeld. The Order 1886 ziet er echt van een heel ander niveau uit dan de huidige games, fenomenaal. En dan kan je eigenlijk al amper oordelen op een matig scherm op een event. Gameplay is erg Gears, maar dan minder in your face uiteraard. Filmisch is echt ook tof, dit gaat een mooie worden.

    En stiekem ook nu benieuwd naar Until Dawn. Echt een Quantic Dream vibe krijg ik erbij met Alan Wake. Kan gigantisch fout gaan maar ziet er ook erg tof uit, vooral qua face animation.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja voor mij ziet The Order er ook tof uit. Maar wordt veel gezeurd over dat de gameplay niks nieuws doet. Blaaaa, gewoon vet
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Liever The Order dan games dit najaar of de rest volgend jaar. Far Cry 4 vond ik lachwekkend slecht, AC Unity is gewoon ook weer simpel AC. Nee, Order is grafisch in ieder geval echt een volwaardig stap vooruit en zet ook een stap vooruit in filmisch gaming.
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik kijk gewoon echt uit naar the order. Ziet er heerlijk grauw en duister uit. Wil wel weer eens zo'n filmische SP game hebben hoor
     
  15. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik hoop gewoon dat die studio er iets mee kan. Die gasten hebben niks op hun kerfstok. Ooit eens kunnen pre-orderen voor 42 euro bij de Wehkamp, dus hij komt toch wel in huis!
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik loop nog niet echt warm voor The Order. Maar geeft ook niks, hij komt gelijk met TW3 uit en tsja, dat is geen keuze :D
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Fuck filmisch gamen als dat zwarte balken en 30fps of lager inhoud
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Was Beyond ook niet met zwarte balken? Zo ja heb ik het niet als storend ervaren
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Jup, al lijken deze kleiner. Maar zal wel aan tv liggen.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het schijnt dat er in Dragons Dogma zwarte balken waren (en sub 30 fps soms) Nooit iets van gemerkt.

    Sommige mensen zijn veel te snel afgeleid :+
     

Deel Deze Pagina