@Alex Graphics zijn gewoon erg mooi imo (afgezien van een paar kartelrandjes), maar het verschilt per track. Daarnaast hebben we de laatste tijd veel gameplay filmpjes gezien van het dynamic weather systeem. Wat nog niet in de retail versie zit. Ik vind het trouwens heerlijk om in cockpit view te rijden. Al is het soms ook fijn om in third-person te rijden, gewoon omdat de auto's er zo slick uitzien @MAD 1976 Daarom ben ik ook blij dat ik de game heb gekocht voordat de reviews uitkwamen. Ik hecht soms nog (te) veel waarde aan reviews. Maar het is gewoon een vet spel tot nu toe. Die in de komende maanden alleen nog vetter zal worden. Wel kut dat online nog niet werkt.....
Vraag: Kun je na een race een replay bekijken? (en eventueel opslaan voor later kijkplezier) Nu even de stream kijken, misschien zie ik mijn antwoord daar al voorbij komen
Na heel veel wisselvallige reviews heb ik de game uiteindelijk toch maar gewoon gekocht. Ik vind het gewoon een solide racer, niets meer en niets minder. Game on!
Die track van in de stream nu ziet er toch wel heel nice uit. Flink snelheidsgevoel ook. Dat er geen club/sociale dingen in beeld poppen komt doordat de servers nog dood zijn?
Niet alle voorgaande posts gelezen? Ze hebben de psplus versie uitgesteld wegens server overload problemen.....
Juist, maar waarschijnlijk geen dedicated servers, dus geven ze voorrang aan diegene die de volle pond ervoor gegeven hebben.
Die sociale features he Voor iedere kleinigheid weer contact opnemen met de servers zorgt al snel voor een DDOS
Heb m nu 3 uur achter elkaar gespeeld en begrijp serieus helemaal niets van de kritieken. Zelfs nu online niet eens werkt vind ik het al een topspel. Heerlijke arcade handling, prachtige graphics (mensen die zeuren over aliasing op een elektriciteitskabel zijn echt aan het zoeken...), toffe tracks, timelapse opties , zelfs customization in de vorm van liveries, emblemen en kleurstellingen. Niet zo uitgebreid als bij een Forza overigens. De AI is erg agressief wat ik zelf juist leuk vind, ondanks dat er penalties worden gegeven voor het raken van andere auto's kun je echt nog wel de binnenbocht pakken en een andere auto naar buiten drukken zonder dat je ineens zwaar gestraft wordt. De AI doet het net zo makkelijk ook bij jou. Muziek, al heb ik het zacht staan, vind ik iig opvallend niet opvallen. Ik bedoel hiermee dat er zat racers zijn waar tracks bij zitten waar ik me aan erger tijdens het racen, schreeuwende gasten en harde gitaar riffs bv. Hier zit vooral uplifting electronica bij, techno/trance/DnB enzo, en zoals gezegd heb ik me geen moment aan de muziek geïrriteerd! Speel de game nu zonder HUD vanuit cockpit view, echt genieten hoor als je het mij vraagt. Als het online gebeuren live is en de weather/replay/photomode updates er zijn wordt het allemaal nog beter waarschijnlijk, kan niet wachten! Komend weekend even lekker veel spelen, bevalt het dan nog steeds zo goed dan haal ik de season pass. Cijfer tot nu toe, voor de liefhebbers: 8/10 die met de updates en extra content waarschijnlijk richting 9/10 gaat.
Heb nu de full version van Driveclub en ook ik moet zeggen dat het erg fijn is!!! Het rijdt heerlijk, het klinkt veel beter dan Forza (Waarin Forza het luide jongentje van de klas is - HOOR MIJ HOOR MIJ - ) Driveclub is meer integer, zoals het in het echt zou klinken als je je in de auto bevindt. Het snelheidsgevoel is dan ook goed aanwezig, ik houd persoonlijk ook best van die close in car view vanaf het dashboard! Qua beleving geef ik deze game een 9/10
Ik heb bijna de hele avond gespeeld, en ben nu al over de helft van de Single Player. Moet zeggen dat wanneer je eraan gewend raakt het echt een fijne racer is. Vooral met wat nog komen gaat, multiplayer bijvoorbeeld lijkt me echt tof. Ik vind het wel lastig worden nu met die Time Trials, heel lastig om alle 3 de sterren te halen. Maar dat maakt het ook wel weer leuk. Zeker een aanrader. Vooral voor dat geld.