@JohnDb @Delphiki @Cookie Zouden jullie eventueel ook rond 7 uur in de avond kunnen? Een van de andere kan helaas niet zondag middag.
Haha true, maar sommige zijn ook vrijdag altijd vrij. Even kijken wat de andere willen/kunnen. Anders maar zondag middag dan is het niet anders.
Ja ik maar ik kan alleen zodag middag niet . Kunnen we niet vanavond beginnen en dan zondagavond af maken?
Heeft het zin om een raid meer dan 1 keer per week te doen? Qua rewards? Want anders zouden we ook om 15:00 en 19:00 kunnen gaan? Graveheart of iemand anders kan vast om 15:00 wel mee doen en we krijgen hem om 19:00 vast ook wel vol? lijkt me wel handig om iig de vaste tijd te handhaven, als je elke week gaat schuiven moet jij elke week alsnog de hele tijd proberen een groepje te organiseren Maar kijk maar even, ik kan de hele zondag wel. Vrijdagmiddag en zaterdag overdag ook wel , vrijdag- en zaterdag avond word lastiger , dat is qua planning een beetje onvoorspelbaar
Ja ook prima, maar wanneer? Zondagochtend om 10 uur? Ik krijg smiddags vrienden op bezoek. Of we moeten kiezen voor zondag avond om 7 uur? Dan hebben we genoeg tijd?
Als we nou gewoon ruimschoots van te voren een datum en tijd prikken is het natuurlijk geen probleem.
Ron kan je niet op zodagavond? IcedFire gaf aan dat het inderdaad wel beter is om het in één zit te doen. Goed punt van hem!
Ja als ik het ruim van te voren weet wel. Dan zorg ik dat ik ergens anders zit met m'n xbox waar m'n vrouw en kinderen geen last van me hebben.
Zaterdag en zondag heb ik overdag tot in de avond tijd. Een vriend van mij zal waarschijnlijk ook wel geïnteresseerd zijn. NE0 ID en GL1TCH ID mag je toevoegen.