1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 1 sep 2014.

  1. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Hacker gevonden op de X1. Vanmiddag speelde ik tegen hem, na twee minuten begon de lag en binnen ~20 seconden viel mijn verbinding weg. Ik dacht eerst dat het aan de servers lag of aan mijn internet. Alleen kwam ik hem zojuist weer tegen en gebeurde exact hetzelfde. Als je naar zijn historie gaat zie je dat hij elke wedstrijd met 3-0 wint met zijn trucje. Birchy19 is de naam voor de geïnteresseerde.
     
  2. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Wat die lui daar nou zo leuk aan vinden :confused:. Sta je straks in de top10, knap hoor.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dit soort dingen gebeuren al sinds mensenheugenis in gameland. Neem Medal of Honor Allied Assault op de PC maar als voorbeeld. Op het laatst moest GameSpy wel cheatservers toelaten, echt teveel idioten deden het waardoor ze een kill ratio hadden van 8 of 9-0, maar als ze dan weer sterfelijk speelden, was het in eens precies andersom. Niets nieuws, maar die gasten moet wel een perma ban krijgen imo.
     
  4. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Volgens een vriend van mij zou Balotelli niet bij de Italiaanse selectie zitten in Fifa 15, klopt dit? En zo ja, waar kan je dit aanpassen?
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dat klopt, want hij zit in het echt ook niet bij de Italiaanse selectie. Zodra hij daar weer bijkomt, zal hij ook weer verschijnen in FIFA.

    Dit kan je voor de offline wedstrijden aanpassen bij Edit Teams in de FIFA Menu's.
     
  6. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Bedankt voor de info! Waarom zit hij eigenlijk niet bij de selectie momenteel, conflict o.i.d. ?
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Jup, volgens mij wel.

    De eerste nieuwe patch is uit, nog wel alleen maar voor de PC:

    De latency bar is terug! Yes! De rest boeit me ginne kut, beter letten ze op de gameplay.

    Hopelijk komt het binnenkort ook naar de consoles.
     
  8. Leon001

    Leon001 New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik beheers eigenlijk alles wel met FIFA, behalve de vrije bal. Hebben hier nog meer mensen last van? Of wie heeft een goede tip?
     
  9. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Wat ik altijd doe is t volgende:
    1. Richten waar ik de bal wil hebben, meestal 1 of 2 tikjes naar links/rechts
    2. Mijn pookje om mee te mikken naar voren richten. Dus in de richting houden van de muur/schietrichting
    3. Schieten en dan niet te hard vooral. Het ligt aan de speler met wie je schiet natuurlijk, maar meestal heb ik krap aan het eerste kleine balkje vol van het schieten. Soms zelfs een klein beetje eroverheen.
    4. GOAAL ;)
     
    Leon001 vindt dit leuk.
  10. Leon001

    Leon001 New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    1
    Klinkt logisch. Ik schiet namelijk vaak te hard of te zacht en of te veel tikjes naar links of rechts, waardoor de bal ook weer te ver van de goal afwijkt. Deze tips kan ik zeker wat mee. Thnx!!
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Vooral de linker pook die je omhoog doet is belangrijk. Daardoor daalt je bal sneller zodra hij over de muur heen is. Ik merk dat je dan ook veel harder kan schieten, zonder dat hij ver over gaat. Zeker als je een harde vrije trap neemt (met (LB)) en de linker pook omhoog houdt, kan je hem enorm lang inhouden zonder dat hij erg hoog gaat.

    Tip: als je dicht rondom de zestien een vrije trap krijgt, kan je IMO beter kiezen voor een harde vrije trap ((LB)) óm de muur heen dan voor een zachte vrije trap óver de muur heen, omdat de bal dan nog erg veel moet dalen. Gewoon naast de muur richten en de linker pook óm de muur heen (links/rechts) richten. Dan kan je super makkelijk scoren met hard genomen vrije trappen. ;)
     
    Leon001 vindt dit leuk.
  12. Leon001

    Leon001 New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    1
    Nice! De vrije bal dicht bij de zestien doe ik nu idd ook al vaak met (LB), echter rag ik hem dan vaak hard op de keeper en hoop ik een rebound erin te kunnen krijgen. :)
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Haha, dat werkt inderdaad ook soms, maar dat is niet zo heel effectief. Als je een speler hebt met een prima vrije trap nauwkeurigheid (>75) en curve (>75), kan je hem al makkelijk hard om de muur schieten. Werkt bijna altijd. ;)
     
    Leon001 vindt dit leuk.
  14. Leon001

    Leon001 New Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    1
    Idd niet zo effectief. Daarom ben ik ook zeker blij met jullie tips. Vond het altijd al zo jammer dat ik niet veel met de vrije bal kon en het is zo'n heerlijk wapen! Nu nog maar even in de praktijk brengen. :thumbs:
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  15. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Sinds FIFA 1997, die versie met zaalvoetbal _O_, vanavond FIFA 2015 ophalen.
    Wel FIFA gedaan bij vrienden de afgelopen jaren maar haalde zelf altijd, tegen beter weten in, PES.
    Dit jaar dus voor het eerst FIFA. Zin in!
     
  16. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    [​IMG]
     
  17. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Vrije trappen zijn echt een stuk makkelijker geworden in FIFA 15 naar mijn gevoel! Ik scoor er denk ik gemiddeld 1 op 3 en eigenlijk gaan ze allemaal wel redelijk gevaarlijk op het goal af. (ook van 30m). Ik gebruik gewoon alleen de schiet knop (in mijn geval dus X, alternatief) en inderdaad het linkerpookje omhoog houden, een vrije trap op de 16m gaat er zo eigenlijk altijd in.. ook als de muur springt. Gewoon een beetje oefenen met hoe hard je moet schieten. Bij de vrije trappen van een afstand hoef je soms niet eens te richten want de keepers willen ook wel eens falen. :+
     
  18. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Vrije trappen zijn idd vrij makkelijk geworden. Hoekschoppen daarentegen (gelukkig!) veel moeilijker.
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Op dit moment in een ruk doorgestoten van Divisie 8 naar Divisie 6. In elk geval heb ik op dit moment een stuk minder ergernissen dan bij Fifa 14 online. Toch stoor ik mij vooral aan de scheidsrechter. Naar mijn idee te vaak inconsistent. Zaken als shirts trekken, tackles of onschuldige duels die de ene keer door mogen gaan en de andere keer direct met geel worden bestraft. Vooral de verdedigende partij moet voorzichtig zijn. In Fifa 14 pakte ik nooit geel... Nu heb ik al regelmatig een penalty tegen gekregen of een gele kaart. Niet door een serieuze tackle of bal afpak manoeuvre. Soms alleen al door mee te rennen of met een sprint naar voren druk te zetten. In elk geval toch weer een prima spel wat de ene keer ontzettend veel vreugde geeft en je uiteraard ook wel eens zeer frustreert.
     
  20. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat een kolere spel is het toch soms. Divisie 3, ik krijg een bs rode kaart tegen in de vijfde minuut... speel gewoon goed door en kom op 1 nul. Gast weet ff niet waar die het moet zoeken en knalt in de 45ste minuut blind een uittrap van de keeper diep naar voren... en ja hoor, hij valt goed bij diego costa: goal. Tweede helft domineer ik weer met 10 vs 11 en in de 90ste minuut knalt ie een mishit wanhoops schot vanuit de zijlijn 40 meter van doel weg omdat hij vast werd gezet door mijn druk... mijn keeper vond het nodig om die te pareren terwijl de bal gewoon zachtjes 'dreef' en tien meter naast ging. Je raadt het al: corner, goal diego costa. Ik geloof niet in scripting maar dit is echt tering stressvol.
     

Deel Deze Pagina