Ah, volgens mij was het een Epic Strike. Tikje te heavy voor mijn level nog. Het ging zo leuk, patrol missies doen tot je lekker 1 a 2 level boven verhaal/strike level zat en dan ramde je er wel doorheen. Nu grind ik me suf en mn geld is op. Bedankt!
Ik ben hem ook aan het zoeken inderdaad, heb inmiddels 17 strange coins dus moet wel wat leuk kunnen kopen. Heb hem alleen nog niet gevonden... Edit: gevonden, hij staat bij die gang waar je naar beneden kunt. Waar je ook crucibles gear kunt kopen, daar aan het einde bij die lange tafel.
Hij staat bij de vanguard gasten beneden ja. Hij verkoopt een helm voor de titan (hele goede helm vind ik dit), een helm voor de hunter, sunbreakers alweer, de red death pulse rifle en een helmet engram.
http://destiny.wikia.com/wiki/Xûr Behind Ikora Rey in the Hall of Guardians Deze week is het helemaal ruk wat hij verkoopt dus ik kan nu mooi door sparen voor volgende week.
Die strikes, zoals Devil's Lair, kun je daar het matchmaking uitschakelen? Als ik het in mijn eentje wil proberen. Of 2 man. Ik ga falen, hoogstwaarschijnlijk, maar ik wil het proberen. Er staat dat fireteams van 1-3 worden toegelaten. Waarom begint ie dan gelijk te zoeken naar andere guardians?
Nee, matchmaking blijft gewoon aan. En dat fireteam bedoelen ze mee dat je met een fireteam van 1 tot en met 3 personen de matchmaking in kan gaan. Niet dat je alleen kan spelen.
Als iemand zich afvraagt wanneer er public events zijn en dat graag in een makkelijke manier visueel wil zien, kijk dan op deze site Incl Farming tips. http://destinypublicevents.com/
Ik ben gewend van andere games (guild wars 2) dat je een grotere kans op goede loot hebt als je tegen sterkere vijanden vecht. Is dat hier ook zo? Of kan ik net zo goed op earth rond huppelen ipv mars?
in patrol maakt het volgens mij niet uit idd in strikes en raids en zo wel, maar daar kun je van tevoren ook zien welke reward je krijgt per level waarop je hem speelt maar de random loot die van vijanden dropt is volgens mij echt random, ik krijg net zo vaak of weinig blauwe engrams op Patrol cosmodrome als Patrol Mars
Heeft iemand tips om ascendant enery en shards te krijgen ?? Ik weet dat je ze krijgt voor de daily en weekly challange op de hogere lvl's, maar dat gaat niet zo in me 1tje ( ben lvl 27 ). legendary items vind ik ook niet zo dus dat schiet ook voor geen meter op. Ik heb een plekje op Venus waar ik Spiritbloom hunt, regelmatig komt daar wel een event en soms krijg ik daar wel een Shard of energy voor, het gaat allemaal alleen zo langzaam. Is er een manier om dit sneller te krijgen, of zijn de manieren die ik tot nu gebruik de meest belonende opties ???
Inderdaad met meerdere weekly strikes te doen op het hoogste level. Gewoon via het forum een paar mensen regelen om een team te vormen. Ik heb gisteren ook de weekly heroic strike en the nightfall strike gedaan in een uurtje (met drie man)
Je zou ook nog voor 65 vanguard points legendary gear kunnen kopen voor jouw klasse. Dismantle deze en je hebt er weer 2 of 3 shards bij. Heb nog niet getest of dit ook werkt met weapons/energy maar dat zal best wel.