Ik had het over ghosts daar zaten voor mij weinig goede bij, bij bo2 vond ik ze allemaal leuke op nuketown en carrier na.
Ook een kwestie van smaak denk ik. Ik vond Carrier een hemelse map. Nuketown vond ik ook minder, omdat het klein en hectisch was. Gewoon teveel random rockets en nades om je oren.
Cod: AW 55 euro (incl verzenden) bij een jaar abonnement op de PU. Als je het spel toch al koopt is het net zo voordelig om een jaar lid te worden. Heb ik ook gedaan en zag het na een maand weer op dat ik niet per ongeluk langer dan een jaar lid blijf. Mocht je het blad niks vinden kan je er altijd nog iemand blij mee maken. Zet dit ook in het Koopjes Xbox topic.
Als je in de MS store kijkt bij die COD console, staat er dit in de omschrijving: Bevat speciaal ontworpen Xbox One met harde schijf van 1 TB, geluidseffecten, Wat moet ik me eigen voorstellen bij geluidseffecten??
Misschien dat je harde schijf geluiden maakt als een frag grenade of een chopper? Heel vreemd idd... En Boxmeer: tnx voor de tip ik ga eens even kijken
Deze game ga ik via de store halen. Je kan vooraf toch al downloaden en zodra het 00:01 is kan je spelen?
Waarom uit de nederlandse store als je een creditcard heb? met de zelfde moeite koop je het spel via US voor 45 euro!
Ja dat moet natuurlijk wel. Deze bijvoorbeeld: 2 Olive Ave Rehoboth Beach, DE, Verenigde Staten 1 of ander hotel in Delaware