Ja klopt, kwam omdat ik een post had gemaakt wie die zondag wilde raiden, en er waren er al 5 die zich hadden aangemeld. Dan is het nogal lullig als een van die vijf niet mee kan terwijl zij zich wel hadden aangemeld.
Ik vind het alleen een beetje vreemd waarom er zo moeilijk gedaan word als iedereen om zondag 7 uur kan we hem dan niet doen. Dan kan iedereen blijkbaar ook en blijven we met dezelfde groep waarmee we de vorige keer waren. We hadden toen ook afgesproken om met dezelfde groep de raid nog een keer te doen. Weliswaar om 3 uur, maar dan kan dus een iemand niet. Vandaar mijn vraag kunnen jullie (
@Delphiki @Cookie @JohnDb) deze zondag om 7 uur i.p.v. 3 uur, omdat er een iemand is verhinderd en niet meer om 3 uur kan.
Kijk mochten jullie niet kunnen om 7 uur dan is het logisch dat we hem gewoon om 3 uur doen omdat we dat hebben afgesproken, maar voor zo ver ik weet kan zowel Cookie als Delphiki wel om 7 uur, van John heb ik nog geen reactie ontvangen.
Het is zeker geen probleem om met iemand anders te gaan als iemand verhinderd is, graag zelfs!
Maar ik probeer gewoon om iedereen tevreden te houden en met de vaste groep door te gaan, dus een ander moment te vinden dat we wel kunnen.
Als dit niet mogelijk is, heeft degene die om 3 uur afzegt pech ja
Klik om te vergroten...