Volgens mij zitten in die jumbos 7 zeldzame kaartjes, waar je normaal 6 zeldzame zou hebben voor die prijs
Kan niet zien wanneer de volgende is? Volgensmij word dat door EA ook niet aangekondigd. Op die site staat ook alleen nog die van 5 Okt als laatste.
Er staat to be confirmed, je kan ook op twitter fifa15 volgen, daar komt het altijd als eerste te staan
Hello, FIFA fans. You may have noticed that the first post-launch title update for FIFA 15 is now available on the PC. We are hoping to issue a similar update on Xbox One and PS4 in the near future. The update is available to download via Origin. Please be sure to download the update to properly match up online against other players who have already downloaded the update. This update addresses issues that you, the FIFA community, have brought to our attention and includes the following: • Added the latency indicator to FIFA 15 Ultimate Team so fans can view health of connection before entering an online match. • Improved set-piece cameras in Online Seasons for Guest players. • Corrected home crowds in Match Day Live matches. • Fixed occurrences where the player would be unable to progress at the end of a FUT match due to the post-match menus not appearing. • Fix to hospitality upgrades in Career Mode and Pro Clubs. • Addressed exploit where players could infinitely switch kick-takers on set-pieces • Fixed occurrence where changes to the Subs and/or Reserves are not brought into Season matches • Fixed issue where non-user controlled players run to the kick-off circle at the start of a match. (PC Only) • Fixed occurrences where players couldn’t progress through the Virtual Pro creation. (PC only) Our commitment to improve the FIFA 15 experience is ongoing, and regular feedback from our fans helps us prioritize and identify future improvements. Thanks again for your continuous feedback on Twitter, Facebook, and the EA Forums. We’ll continue to provide you with information through those channels as and when it becomes available. Thanks, The FIFA Team eerste updates dus binnekort voor xbone en ps4
'• Added the latency indicator to FIFA 15 Ultimate Team so fans can view health of connection before entering an online match.' Snap ook niet dat ze dit niet gewoon vanaf het begin er gelijk in hadden gedaan. Match leaven met lag is ook kut aangezien je DNF-multiplyer dan naar beneden gaat.
Jup, had het ook in de FIFA 15 topic gezet. Ik vraag me echter af hoe ze het willen doen. Wanneer zie je de latency bar, zodat je nog kan weigeren?
Denk hetzelfde als met fifa 14, als je in dat scherm komt waar je ziet wie je volgende tegenstander is.
Welk pakket heeft er zes dan? De standaard gold packs hebben 1 of 3 zeldzame kaartjes. Volgens mij heb je tijdens happy hour meer kans op zeldzame spelers ipv zeldzame kaartjes.
nee, tijdens happy hour heb je pakketjes van 15k/300msp ipv 7,5/150msp... in die laatste zit 3 zeldzame gouden, en in die eerste 7...... Volgens mij is dat het principe
Een jumbo pack is 2x zo duur als een normale pack, in de normale pack zitten 3 rare cards (2x3=6) en in de jumbo zitten er 7. Je hebt dus 1 extra rare card. En het is een gerucht dat je betere spelers krijgt, het is nooit aangetoont en EA vind zo'n gerucht wel prettig voor de verkoop van packs.
Toch wel lekker. Puur door de glitch met attribute-cards heb ik even zo'n 50.000 coins profit gemaakt, zo'n beetje het dubbele van waar ik mee begon. Zo net Sturridge gekocht voor 58.000 coins (met Hunter card) en ik heb nog genoeg over voor meer investeringen. Heerlijk!
Nog een leuke manier om geld te verdienen, de gouden fitness kaarten voor indivudele spelers kan je veel oppikken voor 150... Vervolgens te koop zetten voor 150 met bin 250, bij mij werd 80% voor de bin gekocht... Leuke manier van handelen voor mensen die nog niet zo heel veel coins hebben
Ik wacht nog wel eventjes. Die kaarten zijn namelijk snel gestegen, verbaast me niks als ze in de weekend 600 coins zijn. Ik heb 450 van die kaartjes gekocht en nog 1x IF Rodrigo, 1x van Rhijn, 2x IF Jagielka, 2x IF Rodriguez en 3x IF Reid. Alleen nu proberen om bij de 1/1,5 miljoen geen pack attack te doen
Wat ik me afvraag: Ik zie best wel veel spelers, die niet eens heel goed zijn, maar toch voor 20k op de transfermarket staan. Emanuelson bijvoorbeeld: https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/fut/database/player/169808/Emanuelson#169808 En dat terwijl ik spelers heb met 80+ die maar 1000 ofzo kostten. EN hoe kom je ooit aan 100k, is dat uberhaubt mogelijk zonder te betalen? 500 per wedstrijd gaat niet heel snel
Speler worden onderverdeeld in 3 verschillende categorieën : Gold speler zijn 76 rated of hoger Silver spelers 65 tot 74 Bronze spelers 64 of lager Redenen waarom top bronze/silver spelers duur zijn is omdat zij schaars zijn. Van 1 Emanuelson zijn er misschien wel 50 Wilshere. En ik denk dat 90% van de FUTspelers Gold packs opent vp bronze of silver packs
Ik zit al een tijdje in mn hoofd om een hybrid te maken met Tevez en Lukaku, maar ik heb nog nooit een hybrid gemaakt.. Nu was ik een beetje aan t rommelen, met dit als resultaat: http://www.futhead.com/15/squads/3642837/ Kan iemand (Siemenn) me uitleggen waarom ik nu niet op 100 chem kom?
Je Tevez heeft maar 6 Chem Hoeveel Coins heb je misschien dat ik je kan helpen ! En welke spelers wil je er echt in hebben