Naja wat ik bedoel is dat ms dedicated servers heeft en dat Sony dat niet heeft maar ons wel achter een paywall zet. Je servers concurreren voor de consument toch wel met Azure? In de zin van Sonys servers doen dom en die van MS niet dus misschien toch multiplayer games op Xboner spelen Dat bedoel ik meer
Dat is waar inderdaad. Doordat het model van PS+ en LiVE Gold nu eigenlijk niet zoveel meer van elkaar verschillen gaan wij ze ook rechtstreeks met elkaar vergelijken en vorige gen was het nog meer 'Gratis games van +' VS 'Betere online MP services van Live Gold' wat vaak de voorkeur bepaalde
Het zou best de reden kunnen zijn die jij aangaf, ik wou alleen maar zeggen dat dat tegenwoordig geen excuus meer is. Dat kan al jaren anders zonder dat je echt servers bij hoeft te plaatsen
Klopt, maar het zit niet mee in flow om een race te beginnen. Ofwel kies je bij de meeste race games de kleur bij het kopen van de auto, of anders bij het kiezen van de auto die je gaat gebruiken. Hier zit de optie al meteen wat verder weg waardoor ik persoonlijk het gevoel krijg dat de focus op het racen ligt. Baan kiezen, auto kiezen en racen maar. Tuurijk, je kan wel liveries kiezen bij het kiezen van de auto maar standaard zijn die spuuglelijk en ze customizen doe ik niet aan mee .
Ik vind de laadtijden wel heerlijk. Je ziet wat beelden van de map die Je na 3 seconde kunt doorklikken. Daarna staat er binnen een seconde "KLAAR" in beeld en weer een seconde later "Start" en je bent weg.
De optie zit juist helemaal aan het begin al, in het hoofdmenu. Maar ik begrijp wel wat je bedoelt, het is even wennen dat je niet bij het kiezen van de auto direct een kleur kan kiezen. Er zijn heel veel liveries he, je speelt er bij elk lvl een aantal vrij, het verbaasde mij echt toen ik zag dat het er zoveel zijn. Een van de beste features die laadtijden, bij restart race sta je ook echt letterlijk in 2 seconden weer aan de start.
Ja dat restarten gaat echt heel smooth. Ik neem vaak als ik op herstart klik een slok drinken en dat moet ik mijzelf afleren want dat haal ik niet haha
Gisteravond het online kunnen maar opgegeven dacht nu doet ie het wel... Maar wow kan nog steeds niet online! Ik vind het echt een tegenvaller had deze game echt gehaald voor de MP. Zijn er veel nog met problemen?
Wel een beetje lame dat we nu 2 dagen alleen maar de SP kunnen spelen van een race game die zo op sociale features en MP inzet......