ik had net mn eerste vastloper op de ps4 in het laadcherm voor de crucble, applicatie sloeg echt muurvast
Mja dat is een bug, it happens. Maar dit is een forced update. Je kan niet skippen of uitstellen tot na het potje. Bam midden in de game melding in beeld en terug naar dashboard. Wie dat bedacht heeft, pfffff retarded shit!
Destiny en live zijn ook heel raar verbonden bij mij. Heb vaak als ik eruit geknikkerd word dat ik dan ook gelijk geen party audio meer heb
Hoop op een special weapon van Xur.. heb al 2 exo primary en 4 legendarys. Schiet nog met blauwe shotguns
doe mij maar een exotic primary, of een exotic helm voor Titan want die Queens helm ben ik wel zat nu
Shit, moet toch eens meer dailies gaan doen, heb maar 7 strange coins Wat kan je eigenlijk kopen met Motes of Light?
Een engram bij Xur (maar dat kan dus voor iedere klasse zijn, weet je van tevoren niet) of bij de speaker een legendary cape ding , maar dat is puur cosmetisch dus de engram is meestal de betere keuze ook al is het een gok tenzij je heel veel motes hebt en de engram van die week in een categorie zit die je al exotic hebt (en je graag je broekrok wil pimpen) Heb je de weekly al gedaan op de hoogste moeilijkheid? want daar kan je in totaal 9 coins voor krijgen (3 per moeilijkheid) en armor pieces zijn niet zo heel duur qua coins. Een wapen is 23 maar een armor piecce maar 18? geloof ik?
Nee weekly strike Jorrie daily is voor engrams en ascendant materials. Voor 23 motes kan je een exotic engram kopen.
Ik heb de teleurstelling van gisteravond nog steeds niet verwerkt Vanavond een poging wagen? dan met 1 wat hoger lvl?
Ben bang dat we een exotic shotgun/sniper of rocket launcher krijgen. Hoop stiekem op een auto rifle aangezien mijn primary nog steeds blauw is terwijl ik level 28 ben.