Marks sparen en 1 kopen? Ik heb gister Shadow price gekocht. Is niet God-tier maar best okay Beter dan wat ik had iig
Ja ik denk in ieder geval geen Primary Weapon aangezien die de laatste twee keer er al was. Dacht trouwens ook dat de eerste keer dat Xur er was er een rocker launcher was?
Icebreaker is het. Sniper rifle. Hij is weer bij de Speaker. Verder heeft die niks voor me. Raspberry chest voor de Hunter. Die vlammen helm voor de Titan en een chest voor de Warlock.
Hmm , ik heb al een legendary sniper,.. die helm maar eens bekijken dan of is Icebreaker superieur aan alle andere snipers? damn, die Icebreaker genereert zn eigen ammo dat is verdomde handig, dan toch die maar kopen denk ik
Welke Chest heeft tie voor de warlock? Die engram die je kan kopen, waar is die voor? Sommigen zijn best positief over de icebreaker.
Ugh, nog 2400 reputatie voor rank 3 iron banner, ik betwijfel of ik wel rank 3 ga worden . Xur valt een beetje tegen deze week, wel die Ice Breaker gekocht zodat ik een fire sniper heb
Hij genereert zelf ammo niet meer dan 6 steeds maar elke 8 seconden komt er een kogel bij dus je hebt gewoon unlimited sniper ammo en hij doet nog eens dikke damage ook
Zo weer terug naar level 27. Even wat dingen geswitched van armor. Wil meer me intellect boosten en wat raid gear aangezet. En die moeten allemaal nog geupgrade worden.
Hmh, ik twijfel toch nog een beetje wat ik met Destiny aan moet. Ben level 18 en ergens op het begin van Venus maar is de game leuk genoeg om door te blijven spelen als je alle Strikes al hebt gehad en niet aan PVP doet?
Jeuj, eindelijk mijn eerste legendary AR. Atheon's Epilogue AR, goed wapen als je het vergelijkt met de AR's die je kunt kopen?
Uit de raid gekregen tog.. Heb m ook is met void damage tog.. En in vault of glass heeftie een extra voordeel als ik t goed had