Neem je niet even de moeite om wat door te lezen in dit topic Die editie is er nog niet vanwege problemen.
Soon TM zou me niet verbazen als het even duurt want de infrastructuur voldoet duidelijk niet en dat fix je niet in een dag
Het zal me weining verbazen of dit spel komt niet eens als gratis versie in de ps store te staan. Ja over een paar maand ofzo, als de nieuwigheid er af is en ze daar denken de twijfelaars nog over te kunnen halen... Al een jaar lang word dit spel gepromoot als gratis ps+ game en dan snap ik best dat ze eenmaal een game uitstellen, kan gebeuren natuurlijk, maar ik vind dit echt een slap kut excuus... Straks krijgen we te horen als de servers weer optimaal werken, dat we nog even geduld moeten hebben met het kunnen downloaden van de gratis versie omdat ze de servers eerst tot het maximum willen uittesten zodat de mensen die het spel gekocht hebben meer plezier van hun game hebben... Ik schat het op een half jaar ofzo
Nah, zo erg zal het denk ik ook weer niet worden. Deze week niet meer. Volgende week misschien zelfs niet. Maar een half jaar? Zie ik niet gebeuren hoor.
Het is natuurlijk triest dat men die servers niet eens goed heeft werken maar ik begrijp wel dat ze de betalende klanten ''voorrang'' geven hoor.
Ik betaal voor Ps+. Ze promoten al heel lang met de Ps+ editie, dus ik heb wat minder begrip eigenlijk
Ik heb eigenlijk ook een beetje het gevoel dat het al langer in de planning stond om hem niet gelijk uit te brengen. Hoeveel van dit forum hebben alsnog 'last minute' besloten om de game toch maar gewoon te kopen omdat de ps+ editie nog niet beschikbaar was?
Dat bedoel ik, ergens snap ik ook de uitgever nog wel, maar kondig dan niet overal aan dat deze game als gratis versie in de ps store komt te staan.
Eensch Vooral omdat het al van gratis game naar dikke demo met trophies is gedowngrade Is gewoon een vals lokkertje
Jij hebt alleen PS+ voor Driveclub gekocht? Waar is ooit gezegd dat het de volledige game zou zijn? Ze hebben alleen gezegd dat je alle trophies zou kunnen halen, maar het is altijd PS+ Edition geweest, wat al duidelijk maakt dat het anders (=minder) is dan de full game. Geloof ik niks van. Ze hebben zelfs een tijdje de betaalde game van de store afgehaald door alle problemen. Als die complot theorie zou kloppen zouden de betalende klanten wel perfect kunnen spelen, en dat gaat ook niet. Het is heel slecht wat er gebeurd, maar ik zou er toch echt niet meer achter zoeken.
Om héél eerlijk te zijn, dat heeft mij wel overgehaald om ps+ te nemen. Ik speel never games online, en toen ik mijn ps4 binnen had werd er overl verkondigd dat drivelub gratis te downloaden zou zijn. Dus ja, ik heb ps+ aangeschaft mede voor driveclub
Dan is deze situatie heel lullig ja. Maar ik neem aan dat je sinds je PS+ hebt er ook meer uit hebt weten te halen dan alleen een jaar wachten op DC? Wat de pijn misschien een beetje verzacht?
Dan kan je mijn inzien beter gewoon geen ps+ nemen als je het toch niet gebruikt. Koop dan de game gewoon voor 55 euro.
Nee, zeker niet. Eigenlijk om online te kunnen gamen. Nu moet ik zeggen dat dat ook niet echt al te lekker werkt, voor een dienst waar ik nu voor moet betalen, vind ik dat wel wat minder. Het gaat mij er meer om dat ook ik een betalende klant ben, ik heb immers PS+. Ik heb dus niet zoveel begrip voor de mogelijkheid dat "ze" betalende klanten (mensen die de game dus kopen) voorrang geven. Zeker niet vanwege het feit dat dit hele gebeuren gewoon een hoop geknoei is en dat het online bij PSN nou niet bepaald lekker werkt.