Ok duidelijk maar dit citeren voor een antwoord te geven aan jouw mag wel of moet ik dan ook mn oude post bewerken.. Denk vraag t ff voor de zekerheid geen zin in dat ik gezeik krijg maar jij levelt dus meerdere exotic armors... Hoezo als ik vragen mag je kan er tog maar 1 dragen..
Dat mag natuurlijk wel Ik weet niet zo goed waarom ik er meerdere level , ik ben niet zo overtuigd of ik nou een hele goede heb dus probeer maar wat uit en ik heb tot nu toe wel genoeg coins om elke week wat te kopen bij Xur en voor de rest kun je er toch niet veel mee en als het kut exotics blijken te zijn kan ik ze altijd nog omzetten in shards/energy
Ik zou voor een nieuwe bike gaan en die troep erop zette van xur.. Daar ben ik voor aan t sparen.. Weet t anders ook niet heb bijna 50 coins
Ik heb bij mijn eerste raid toevallig een legendary sparrow gekregen , dus daar hoef ik het ook al niet aan uit te geven als ik straks nog puf heb ga ik nog even crucible doen om mijn exotic bounty af te maken, dan heb een lekker productief dagje met 4 exotics
Zoo lekker man! Dien wil ik oook!! En die helm uit de raid is gloof alleen te krijgen via de hard mode tog?!
Ugh, heb nu een bountie dat ik 10 rare (of hoger) fusion-rifles uit elkaar moet halen... beetje jammer dat de loot-cave weg is. Inmiddels 700/2400 bij Iron Banner, als morgen de bounties even meezitten en de komende dagen dan moet rank 3 wel lukken.
Okok eerst nog ff de laatste naar 3 brengen en dan is kijken welke ik hoger gaat maken.. Weet je toevallig ook of die wapens van die exotic bounty beter zijn dan de andere exotics .. Want vind dat je er wel veeeel voor moet doen.. Is t wel de moeite waard..?
Heb je een dag gemist ofzo dan? Als ik m'n laatste 2 bounty's vanavond inlever zit ik rond de 1600/2400.
Tijd teveel denk ik. Zit zelf ook op 500-600 van de 2400 terwijl ik alsnog de nodige uurtjes heb gespeeld
Nee, alleen maar leaven en dan hopen om in een winnend team te komen Daarnaast vind ik de bounties voor de Iron Banner best wel gaar... Machine gun spree / headshot spree (15x!!) en iets met auto rifles... allemaal wapens die ik niet gebruik of chill zijn op de maps. (sniper vind ik eigenlijk alleen maar chill op de maan)
Jij bent dus 1 van die figuren? Ben nog geen 1 potje geleaved Als je de bounty's gaar vindt moet je beter leren spelen.
Ik ga mijn speelstijl niet radicaal veranderen om met pijn en moeite die bounties te halen Daarnaast blijft het gaar als je achter staat en ineens leaved de helft van jouw team... dan ben ik er ook snel klaar mee.