1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Dunlop GT3 Series [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 16 mei 2014.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik denk dat niet veel mensen 2 cups tegelijk gaan rijden, inclusief ik. Als Pcars uit is doen we gewoon wat tests in die game en kijken we hoeveel mensen mee willen. Dan hebben we, na de GT3 een paar weekjes rust en dan kijken we wat we gaan doen.
     
  2. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Ze kunnen prima naast elkaar bestaan.
     
  3. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    FM5 kan best doorlopen naast Project Cars, Maar 3 competities is een beetje erg veel dan.
     
  4. Aragnite

    Aragnite XBWRacing!!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    25
    Halverwege het seizoen, toch wel erg gaaf om te zien dat de klasse indeling eigenlijk spot on is.
    Daarnaast zie je ook dat elke auto een voor en nadeel op elk circuit heeft. Ook dit vind ik een bizarre prestatie van de tuner(s) (okay dikke bertha even vergeten)

    Terugkijkend naar de eerste helft hebben we een aantal fantastische races gehad en een paar nightmare tracks (als je t mij vraagt) voor t grootste deel dikke pret en vaak opperste concentratie :)

    We hebben ook een aantal races problemen gehad met lag, startissues, onderlinge micro ruzietjes. Maar gooi die crap op de berg lol en dan zijn we t snel vergeten. Helaas ondersteund FM5 onze gedachten niet 100% maar ook dat mag bij mij de pret niet drukken. De dagen voor/na de dinsdag begint de mental warfare al. Lawaai komt regelmatig bakkie doen @ work, dan een PM met sector tijden info van Tender, fantastisch!!!

    Wil toch ook even hands together voor met name Flavour voor de wedstrijdleiding, uitleg, beslissingen, uitslagen en gave samenvattingen in beeld!! Nogmaals kudo's chief!

    Op naar de tweede helft. Het gaat in veel categoriƫn en onderling nog mega spannend worden.
    De nagenoeg perfect streak van tender is natuurlijk indrukwekkend! Keep it up buddy!!

    Tot dinsdag @ Road America!
     
    B Tender, VanDen, Surreallistic en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Couldn't agree more :D
     
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Dank heren. Om het te vieren wat mooie beelden van dinsdag:



    Vanavond komt er een algemene report over dingen die beter/anders moeten, maar dat vanavond.
     
    B Tender, Pyoonexk, Aragnite en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Wederom heel netjes, alle auto's in beeld gebracht en een passend thema! Vet cool om te bekijken.
     
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Algemeen racereport

    In dit report behandel ik twee zaken die ik (en anderen) opmerk in de afgelopen races. De zaken betreffen praten in de lobby en geduld.

    Praten in de lobby

    We horen het vaak genoeg tijdens de race sessies, "mag het wat stiller". Iedere deelnemer wordt steeds sneller, ook de AM's vinden steeds snellere ronden tijden dus gevechten worden steeds intenser. Daar is goede communicatie en een goede concentratie bij belangrijk. Echter zitten we vaak in een situatie dat er leden (iedereen wel eens) 'off-topic' praten. Dingen als "wanneer krijgt asjemenou75 een Xbox One" of "Heeft iemand dat doelpunt gezien" zijn in racesituaties niet alleen irrelevant maar voor sommigen ook erg afleidend. Sommige deelnemers hebben al moeite met de auto dus met extra geluiden over de headset wordt het niet beter. Hierbij een oproep dat iedereen het praten over de headset limiteert tot de racegerelateerde zaken. Pit in / pit uit, inhaalacties en dergelijke zaken. Een grapje tussendoor kan best, maar zoals nu is het te druk in de chat.

    Geduld

    Een tweede zaak die ik wil belichten is het geduld, of beter het gemis van geduld van een aantal coureurs. Ik zeg vaker dat een race nooit in bocht 1 besloten is maar toch gaat het daar, met name in heat 2, vaak fout. Uiteraard kan het gebeuren dat een aanval fout gaat, maar het is jammer dat het bijna altijd gebeurt in de openingsfase van de 2e heat. Ik wil toch met name even @f1freaky noemen. Ik weet dat je je best doet om je gedrag van vroeger te verbeteren en het gaat ook een stuk beter, maar toch merk ik dat je soms te graag wil. Op Long Beach zag ik het bij Divimus gebeuren (zijn pit exit) en bij mezelf waar je tot twee keer toe tegen mijn binnenkant reed in de hairpin. Zoals ik zei, het kan gebeuren, maar ik zie toch dat het bij jouw aanvallen net wat vaker fout gaat dan bij anderen.


    Op naar Road America!
     
    B Tender, VanDen, Divimus en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Thanks Flavour....ik doe me uiterste best! Ik zal eerlijk zeggen: Heb nog veel moeite met FM5. Dat van Divimus was gewoon mij fout. Geef ik toe.
    Wordt verbeterd en hoop oude niveau te halen!
     
  10. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Gave film. Kan zo op de frontpage :) Alleen jammer dat er niet meer inhaalacties inzitten maar daar is het de baan ook niet voor. Op Road America wordt dat wel goed gemaakt denk ik.
     
  11. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Flavourt, welke camerapositie heb je gebruikt voor deze film? Klasse weer hoor.
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Allemaal replay camera's.
     
  13. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Zeer geslaagde clip weer. Zitten een paar briljante shots tussen. Chapeau!

    En betreft racereport: amen!
     
  14. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    No shit?! Ik heb de replay zelf niet bewaard, maar op de Nordschleife lijken ze allemaal wel van fraai ver geschoten. En de slowmo doe je met de triggers of in de software?
     
  15. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Erg netjes Flavour, geeft toch een mooi effect die slowmotion :+
     
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    @Surreallistic Yep allemaal ingame. Je krijgt dat die balk met knoppen maar die knip ik er in After Effects af, krijg je nog een mooie cinematic feel van ook. :p ooh met met replay camera bedoel ik dus alleen die camera die geanimeerd is. Die camerapunten met 'wheel' en 'wheel advanced' enzo gebruik ik heel soms, maar niet in deze vid.

    @Ic3DFire Dank u :)

    @pim_smeets @Divimus Ik heb ff wat foto's van jullie gepikt voor de frontpage: http://www.xboxworld.nl/ + ik heb het Forza logo in je foto met Surreallistic en Ron D Core in photoshop weg gehaald en vervolgens als thema achtergrond gebruikt voor in het artikel op de frontpage. :)
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2014
    pim_smeets vindt dit leuk.
  17. Aragnite

    Aragnite XBWRacing!!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    25
    Kick ass footage van de ring!!! Erg gaaf!!!
     
  18. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Wow. Such photoshop. So skill. Many admiration.
    (Geen sarcasme. Ben echt verbaasd dat je dat logo hebt kunnen wegwerken)
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Danku, was makkelijker dan ik dacht eigenlijk. Ik heb gewoon de voorkant van Ron zijn auto ervoor geplakt (wat je kan zien aan het racenummer, misschien nog proberen om aan te passen) en passend gemaakt, de spoiler van Ron opnieuw getekend (Gelukkig dat ie gewoon zwart is, maakt het wel makkelijker) en wat stukjes asfalt en curbs geplakt om op te vullen. :p

    [​IMG]
     
  20. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Hele mooi montage Flavour! Vooral op 1:49 ;)

    Ben het eens ook met je racereport.

    Wat mij stoorde afgelopen race is dat ik zo vaak gevraagd heb van roep even als je vlak achter me zit of in wilt halen, maar dat gebeurde maar zeer weinig, mss ook door de vele off topic gesprekken.
     

Deel Deze Pagina