[XOne] Forza Horizon 2

Discussie in 'Games' gestart door McSparkle, 3 jun 2014.

1. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61
    Serieus ? Nergenssss last van!!! Ligt denk ik aan jezelf ;)

2. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik ben net als @Ic3DFire nog lang niet klaar met de game, maar ze hebben er inderdaad teveel nadruk op gelegd. Ga vandaag ook maar eens beginnen met alle roads, boards en bucket list. Als volgende racer dan maar eens Forza 5 of PCars proberen.

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Doe eens rustig met mijn AI! :9

Mijn favoriete auto is de P1, en heb hem getuned tot X999. Heeft een geweldige wegligging en is aardig rap (405 km/h). Misschien nog eens veranderen naar AWD voor online races, want het snelheidsverlies naar 350 boeit toch niks.

Bidle vindt dit leuk.
  4. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik heb een awd p1. Niet van de weg te krijgen. OK, de 400 haalt hij niet meer, maar met 350km/h + is hij zeker niet traag.

Als ik over de 400 wil pak ik mijn Ultima, Agera, Veyron of Noble wel :+

5. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Die KTM X-bow ofzo ligt ook super strak op de weg, de Ariel Atom daarentegen glijd bij mij weer alle kanten op. Ik kan nog geen enkele auto uit de S2 klasse goed op de weg houden terwijl S1 vaak geen probleem is :mad:.

6. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Over glijdende auto's gesproken... Ik heb gisteren de bucket list met de Caterham gedaan. Wat een gigantische baggerauto is dat zeg, weegt geen drol en bij elk hobbeltje begint hij te glijden!

7. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    De laatste racers waren GT:2 en RR:4. Mijn x1 staat stof te happen en deze game trekt mij wel ergens. Heb alleen even de overtuiging nodig om hem daadwerkelijk te kopen haha.

Is deze game goed om (weer) in te stappen in het racegenre... Of kan ik beter wachten tot de + versie van DriveClub om het te testen. Of die ik dan deze game veel te kort?

Kortom.. Wel of niet? Ervaring in racegames heb ik maar dat stamt uit de PSX tijd..

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zeg probeer de demo van Forza Horizon. :)

9. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Cool!!

Thanx gap

10. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Het is een arcade game gebaseerd op Forza. Je rijdt dus niet op circuits maar door de steden/het landschap van 1 grote wereld. Soms rijdt je twee verschillende races deels over dezelfde wegen.

Al met al is het een vermakelijk spel welke ook nog eens een beetje verslavend is door het rewards en leveling systeem. Door de tuningopties en 200+ verschillende auto's zitten er ook voldoende sim-elementen in. Elke auto en tune hebben namelijk een sterke invloed op het rijgedrag en dit houdt je bezig.

Het enige wat ik na 20-30u spelen wat minder begin te vinden is het offroad rijden met de duurdere auto's. Als je dan eindelijk die ene Ferrari kan kopen en wat races wil gaan doen, blijkt dat je ook gewoon de offroad races moet doen. Ik kan zo'n Ferrari nauwelijks controleren als ik door de wijnvelden rijd, mede doordat je continu over heuvels aan het vliegen bent door je hoge snelheid. Ik had graag gezien dat de hogere klasses en super cars wat meer circuit georiƫnteerde parcours hadden en de offroad/rally auto's juist wat meer offroad races hadden. Nu doe je eigenlijk alle type races met alle type auto's, wat de pret een klein beetje drukt. Als ik een cijfer moest geven aan deze game dan was dat een 9+. Bijna 5 jaar geen racers aangeraakt en ik kan nu al niet wachten op Project Cars en/of The Crew. Tot die tijd vermaak ik me prima met FH2!

11. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Overtuigend ben je zeker.. Leuk om te lezen man bedankt voor je moeite

Ga toch hybrid zijn tip volgen om eerst de demo te proberen.

12. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Geniale auto dit.

13. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Zo. Net 434 aangetikt op de snelweg, damn dat gaat hard 8)

14. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Nice, met wat voor auto?

Komt er mogelijk ook nog DLC voor deze game met een extra gebied of nieuwe klasses?

15. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Met de Hennessey Venom GT (X999)

16. Quarke

Quarke mja erm sjur

Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel ook al ff maar heb een vraagje,
    als ik me hud bekijk staat de snelheid in miles en niet in kmph hoe verander ik dit ? heb al in options zitten loeren maar kan het niet zo snel vinden iemand de goude tip?

btw als iemand zin heb in een potje te race add me maar : GT = Quarke

edit, net gevonden staat nu op km/h lol

Laatst bewerkt: 11 okt 2014
  17. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Volgens mij ben ik overal al geweest op de map maar het vliegveld zelf heb ik volgens mij nog niet gezien? Waar kan ik die vinden?

18. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Kijk op de map, lijkt me vrij duidelijk.

19. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ja ik zie het nu... Vraag me af hoe ik hier overheen kon kijken |:-

Ypuh vindt dit leuk.
  20. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Bezig de demo binnen te halen maar fuck me wat gaat het frikking langzaam. Het is gelukkig weekend dus tijd zat maar 80% in 3 kwartier? Lijkt mij toch niet kloppen?
    Mijn internet is prima (middle earth had ik met 10 minuten binnen uit de PsStore) en ik heb mijn consoles altijd aangesloten op het internet met een kabel..

Is XBL dan zo traag (geworden) of is mijn X1 niet helemaal tof.

Sorry voor de off-topic. Zal dit bericht een Edit geven wanneer ik een impressie heb van de demo

Edit: heerlijke besturing, machtige gfx en een boring soundtrack (so far)

Ben erg te spreken over de game en goed verslavend.
    Is er een mogelijkheid om je eigen muziek te importeren? Dat kan mij over de streep trekken.. Ik vind die dance achtige tracks vervelend. Ik wil scheuren met The Prodigy of QOTSA.. Iets met veel energie

Zag dat er in de volledige versie een kanaal is met alleen maar klassieke muziek? Lijkt mij wel een vette ervaring eerlijk gezegd. Nog nooit geraced op Beethoven oid. Nice

Laatst bewerkt: 12 okt 2014

Deel Deze Pagina