Tsja, ik zie mijn WiiU toch echt als party console, zeker als Smash Bros uitkomt, gewoon lekker met 4 vrienden los gaan. Hopelijk krijgt Bayonetta 2 straks wel even wat aandacht, aangezien die game er echt goed uitziet.
De Wii U is gewoon de console voor ernaast, net als de Wii dat was. De Gamecube kon je nog een beetje als main console gebruiken (alhoewel de PS2 toen natuurlijk heer en meester was en de Xbox en de Gamecube daar een beetje achteraan sjokten), maar daarna hield dat ook op voor Nintendo.
Ik gebruik nu trouwens Plex op de Wii U, en het werkt echt geweldig! Nu is het m'n nieuwe mediacenter.
Krijg ineens een bericht op m'n WiiU dat ik hem moest downloaden , dus maar ff gedaan morgen/vanavond ff checken.
Jeej, Stone Award! Vast enorm slecht. @DulleNL Game speelt wel als een tiet, zeg. En het ziet er ook nog eens lekker strak uit. Soms volg ik de actie wel eventjes niet, zo snel gaat het.
Stone Award klinkt als iets wat ik toch wel moet kunnen verbeteren. Eerst de Wii U maar weer eens uit de kast trekken en updaten.
Zou hem ook wel willen downloaden. Maar mijn Nintendo shit wil niet online meer. Het werkt gewoon niet. Foutmeldingen krijg ik steeds. Kan soms in de shop komen, maar het downloaden lukt dan niet.
Zul je dat hebben ja. Ik heb altijd al problemen gehad met de online service van Nintendo. Hoe zag de stroomkabel er ook alweer uit? Ik had blijkbaar alles netjes opgeborgen behalve die kabel. Geen idee of ik moet zoeken naar een enkel kabeltje of zoiets met een blok eraan. Grijs of zwart. hmm, op naar google
Wat doen jullie in godsnaam met je Wii U? Ik heb daar echt nooit last van. @DulleNL : Maar iedere online service lijkt jou te haten. Ik weet nog wel die periode dat EA jou in elke game tegenwerkte.
Je kunt trouwens zeggen wat je wilt, maar de game ziet er fantastisch uit! Is begin januari alleen net niet te laat voor kerst? (Alhoewel ze daarvoor natuurlijk Pokemon en Smash hebben)
Jeej, silver gehaald. Ik zal nooit en te nimmer kunnen wennen aan die gamepad. Sorry liefhebbers, ik vind het maar een onding