Voor een frame ipv een echte wheelstand. Die geven ze ook niet weg. Ik heb nl. geen tafel/bureau om op vast te zetten in de mancave
@Flavourlicious Weet jij of de Early-Acces-versie van Project Cars die mogelijkheden biedt (als je een controller inplugt)?
Yep, de logische settings zoals deadzone, sensivity etc zitten er in. Ze zijn vorige week over gegaan op een build zonder debug functies omdat dat onstabiel is. In het debug menu kon je nog veel meer instellen en er waren mensen die in het debug best fijne settings konden maken. Het is dus hopen dat de dev de controller tweaked, de beste debug setting toepast als standaard en dat we dan de rest kunnen tweaken qua deadzone enzo. Want zonder die debug settings is het echt te twitchy gewoon..
Oke. Zie ik daar rechtsonder nu een heel gaaf 'tweede scherm', wat wij straks met onze mobieltjes/ipads ook kunnen gebruiken, of is dat een onderdeel van die stuurset? Netjes gereden btw. Toont echt alle informatie die je maar kunt wensen _0_ EDIT: Waarschijnlijk een stukje huisvlijt
Als ik het zo zie zit er weinig verschil dus de FM5 versie en deze van de Nordschleife. Wel gaaf om te zien hoe hij rem met rechts en heel and toe'd.
Hardcase met print (......), 5 extra wagens en een boekie geloof ik. Prijs is erg winkelafhankelijk. Heb m bij de MM nog niet gezien, want heb nog bonnen daarvan liggen
Ik heb em gepre-ordered bij Foregames. Dat was de enige winkel waar het kon, zijn er al meer winkels atm?
Ik vind de LE juist voor 56 en de normale voor 62!? LE: http://www.budgetgaming.nl/game-profile/project cars limited edition_XboxOne.html EDIT: hmmm twijfel of die van 56 de LE is. Normale: http://www.budgetgaming.nl/game-profile/project cars_XboxOne.html
De LE is niet heel bijzonder maar 62 euro is ook niet heel duur dus denk dat ik wel voor de LE ga dan. Heb nog geen fysieke schijf gekocht dus dan zal dit de 1e zijn. Die vijf auto's zijn wel legendarische LeMans machines dus ben benieuwd. Wacht alleen nog de laatste berichten af mbt de besturing met controller maar als dat goed in te stellen is is deze game een no-brainer voor mij.