Kutspel! Beetje een level 21 dude die niet in de iron Banner zou moeten thuishoren belonen met timur's lash... Gvd zeg. Nu al 3 engrams, 2 exotics en een iron Banner leg voor anderen zien droppen, maar zoals gewoonlijk krijg ik allemaal blauwe meuk
Volgens mij heeft dat ranken van de Vanguard niet veel nut meer. Voor rank 4 kreeg ik een Energy en Shard en net bij rank 5 ook weer. Geeneens wapens ofzo.
Zodan, rank 3 met iron banner. 2 legendary handcannons verder maar helaas geen schip, iemand die al zien droppen? De buyable items op rank 3 a 10 marks per stuk krijg je helaas geen shards of energy voor.
Had al zo'n vaag vermoeden, dan heb ik m'n marks wel goed uitgegeven en die 10 nog even bewaard. Ik heb nog geen schip zien droppen voor zover ik weet, ik heb wel al 1 legendary handcannon gekregen.
Net lvl 28 aangetikt door mijn Exotic hunter armor te maxen maar vind em zoo lelijk. Hoop snel een andere te vinden maar over het algemeen zijn de Hunter armors niet zo speciaal toch? Die Icebreaker is trouwens fucking nice. Weekly lvl 28 zo mee geklaard
Nice, straks eens kijken of dat werkt. Is die exotic auto rifle een beetje fijn die je 2 (?) weken geleden kon kopen? Toevallig gisteren een legendary AR gekregen dus dat is al een hele upgrade vanaf mijn 'rare' wapen.
En je kan als je de tijd en datum zover terugzet niet inloggen... loop je niet synched met de server geloof ik.
Je krijgt wel de items van de vorige weken te zien. Had niet genoeg coins om te kopen dus ik weet niet of dat echt werkt. Met bountys werkt het iig niet. Die zie je wel maar je krijgt ze niet in je inventory.
Zo. Thorn binnen en timur'slash. Hopelijk is het in pve wat beter online maak ik gewoon geen kills ermee
Iemand die zo hardmode wil clearen? We hebben nog 1 persoon nodig. 4x 29 en 1x 30 en we zijn op zoek naar nog 1 29 of 30. Add TaylorrSwifft of NaiZuro PS4 Ciaoooooxx