[XOne] The Evil Within (Project Zwei)

Discussie in 'Games' gestart door ExquisiteSteez, 19 apr 2013.

1. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Eerste review staat online (4/5)
    http://www.gameblog.fr/tests/2075-the-evil-within-ps4

Heb de + en - punten door google translator gegooid. :+

+
    • Het mag niet dat RE5, toch zijn geweest?
    • Stemmingen en ongelooflijke atmosfeer.
    • Sommige passages zeer mooi.
    • Mechanische interessant gevecht.
    • Verschillende gevechten bloemlezing baas!
    -
    • Gameplay een beetje te oude school en onnauwkeurig.
    • Mismanaged in krappe ruimtes camera.
    • Sommige bugs bizarre botsing.
    • Frequente laadtijden en een beetje te lang.
    • De "sterven en opnieuw proberen" frustrerend.
    • VF zaagtand, geen Engels stemmen.
    Review embargo verloopt trouwens pas op de release date. Dus de overige reviews zullen dinsdag pas verschijnen denk ik.

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Tja, dat de reviews pas op de release komen vind ik altijd een teken aan de wand. Ik hoop echt op deze game, maar hier hou ik niet zo van. Iets te verbergen denk ik dan, of weinig vertrouwen in het eigen product.

3. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    De embargo van Wolfenstein The New Order (ook een Bethesda game)verliep ook op de release date. En die game scoorde gewoon vrij goed.

Maar goed, het blijft wel jammer natuurlijk.

4. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Dat RE4 eigenlijk TEW had moeten zijn, is wel nonsens imo. RE4 was voor zijn tijd echt subliem, game is overal zeer gewaardeerd geweest. Wat een game was dat zeg.

5. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Ik durf bijna niet geloven dat deze game ook maar enigszins in de buurt gaat komen van RE4.

RE4 is een van mijn all-time favorites

Denk dat ik het pas kan oordelen als ik hem zelf ga spelen. Of even andere reviews afwachten.

Eerste review is in ieder geval vrij positief

6. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Stiekem denk ik dat deze game nog weleens verrassend zou kunnen worden. Ik verwacht zelf best veel (is iets minder geworden doordat de reviews pas na release mogen) maar de algemene verwachtingen zijn wat lager heb ik het idee, hoewel de laatste tijd meer positieve reacties te zien waren.

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Jazeker, de manier waarop de character bestuurt en rondloopt, richten en schieten is echt zoals Resi 4. Oh was het vergeten te melden, maar ik zag vorige week donderdag de game al liggen bij Mediamarkt Groningen.

8. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Zoveel zin in deze game!

9. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Geef mij reviews!! Ik wil zo graag dat deze game overal een 9 krijgt. Dan ben ik overtuigd om de game te halen. Het klinkt misschien stom, maar door alle beelden en informatie die ik heb gezien ben ik gewoon nog niet overtuigd. Ik heb echt iemand nodig die me wakker schudt en zegt: dude, deze game is zo fucking hard, KOOP HET.

Smok3y vindt dit leuk.
  10. opeltwintop2007

opeltwintop2007 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik hoop hem morgen te kunnen spelen, review of niet het blijft toch je eigen feeling
    ik vond b.v destiny een heel slechte game, terwijl andere hem geweldig vonden!

11. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
  12. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Ik denk dat deze game een paar negens zal krijgen. Maar er zullen ook wel sites zijn die het spel misschien een 7 ofzo geven. Komt door de framerate issues en de graphics.
    Maar over het spel zelf en de gameplay lees ik alleen maar positieve shit (wat me eigenlijk best wel verrast, aangezien een paar maanden terug... vrijwel niemand nog naar deze game omkeek).

Als je een pittige old skool survival horror wil spelen, zou ik hem gewoon halen (ongeacht de review scores).

@ArtificialFaith mooi cijfer

13. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Hoop dat de framedrops zich beperken en niet veel storen in de gameplay.. Zou enorm zonde zijn en volgens mij gfx wijze gezien ook niet echt nodig

14. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Nog een review

http://www.readersgambit.com/evil-within-review/

8/10

PROS
    - Great Atmosphere
    - Terrifying Enemies

CONS
    - Buggy
    - Frustrating Camera Angles

Ben bang dat sommige sites deze game hard gaan aanpakken vanwege de technische problemen. Maar so far zijn de reviews positief.

15. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Technische mankementen als camera en 'ouderwetse' besturing is iets waar ik denk ik in deze game makkelijk doorheen kan kijken. Begrijp dat reviewers het mee moeten nemen, maar zolang de gameplay en de sfeer goed is dan komt het voor mij wel goed!

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Videogamer.com speelt de game zo'n 22 minuten lang hier en ze praten erover. Ze zeggen sowieso al ''very hard survival horror game''. :)

Wat ik ook merkte gisteren was dat vijanden door deuren komen, ze openen zelf deuren en komen je dus achterna. In Resi was dit volgens mij nooit het geval toch? Het maakt het in elk geval een stuk akeliger, haha.

Laatst bewerkt: 12 okt 2014
  17. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    In Resident Evil maakte ze de deur kapot en klommen ze door de ramen. Weet nog in RE4 waar ik een woedende menigte moest afweren in een huisje. :"(

18. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
  19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Bart Verwijst van Bethesda vertelde ons gisteren dat je de game op de eerste moeilijksgraad moet zetten voor je eerste playthrough. Dat kon hij echt aanraden. Zal vast wel te maken hebben met dingen als de hoeveelheid kogels die je bij je kunt dragen. Echt veel ammo lijk je sowieso niet te krijgen en vinden ook, dus dat maakt de boel allemaal extra spannend.

Ben benieuwd hoe ik de game ga vinden verder. Ik lees dat de sfeer fantastisch is, dus dat zal wel heel wat gaan worden met mijn surround sound hiero. Gisteren speelde ik het met headphones op die gewoon echt te zacht stonden en het immense harde geluid van de beurs zelf knalde erdoorheen.

Ik ga de game wel broadcasten via Twitch. Een collega zei dat hij wilde zien hoe ik op de game reageerde. Zien zal hij het niet maar misschien wel horen, want ik heb uiteraard wel een mic maar geen Kinect. Nu eerst maar kijken wanneer het review exemplaar binnen is.

Laatst bewerkt: 13 okt 2014
  20. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Zal ie al binnen zijn bij de winkels? Maandag is meestal niet een dag dat er leveringen zijn.

Deel Deze Pagina