Gruwelijk vet die White Xbox one ! Ik kijk toch wel heel erg uit na de Halo 2 multiplayer Classic en Team Hardcore playlist.
@Lethal AK47 doe gewoon. Je red het toch niet tot het einde. Pijnig jezelf niet... GO FOR IT.... Spoiler: Niet kijken Gast.. check gewoon die chievo's jonguh
Haha, ik durf niet te kijken. Maar ik vind het altijd leuk om die MP achievements te halen (soms ook frusterend). Tot nu toe voor alle Halo's gehaald... now again!
Spoiler: Achievement spoiler Die achievement van all campaigns on legendary met all skulls on (LASO) is echt sick
Must have voor mij ! Halo online eigenlijk nooit veel gedaan maar verhaal altijd gaaf om te volgen nu alles nog een keer op de x1 mooi!
Alleen die 4000G maken het al een vette game. De achievements in Halo zijn meestal wel leuk om te halen en vragen soms ook wel wat skills. Ik kijk straks vooral uit naar de co-op singleplayers van Halo 1 en 2 omdat ik die nog niet gespeeld heb.
Vind ik dus ook en ook al geef ik niet veel meer om achievements, bij Halo is dat op een of andere manier anders.
Ik heb sowieso een beetje het idee dat achievements tegenwoordig een beetje passé zijn. Vroeger had je overal die achievement challenges en was iedereen ermee aan het patsen, maar dat zie je tegenwoordig nauwelijks meer.
Klopt, dat is ook zo. Zeker in het begin was ook iedereen gefocust om 1000G te halen, maar dat is al lang niet meer op een paar uitzonderingen na. Mij boeit het zelf alleen nog bij m'n favo games zoals Gears en Halo.
Ik vind achievements hunten nog steeds geweldig hoor. Hoef geen 1000/1000 op iedere game, maar ik kijk voordat ik begin altijd wel even wat de makkelijke achievos zijn. Bij games als Battlefield 4 en Halo vind ik het dan wel weer leuk om 100% te halen.
Oh, maar Achievement hunten vind ik opzich ook wel leuk (zeker in MP) alleen is die drive veel minder en ga ik alleen nog voor 1000G bij favo games. Deze 4000G is wel een leuke uitdaging en ik heb er zin in. Good old times!
Doe ze zelf nooit. Heb volgens mij geeneen game op 1000. Hoogste wat ik heb is 950 voor Brothers in Arms. Ik speel gewoon en wat ik krijg krijg ik haha.