Last of Us en FIFA verkocht. Mordor en Alien binnengekregen dus daar ben ik mee zoet tot Unity en V. Dat is wel genoeg.
Call of Duty: Advanced Warfare en Assassin's Creed: Unity in de pre-order staan en daar zou ik het graag bij laten maar het zou zomaar nog meer kunnen worden. Dragon Age: Inquisition lijkt me wel eens tof om te proberen bijvoorbeeld..
Die staat bij mij bovenaan het lijstje. Eindelijk weer de snelle gameplay waardoor campen niet veel meer uitmaakt.
Ik durf niet meer, vooral BlOps heeft het totaal voor me verneukt en daarna nooit meer een CoD gekocht. Ik wacht het gewoon even af...
Zou kunnen, blijkbaar heb ik al eerder hier gepost ja. Ik wacht met Driveclub op de demo, dan maak ik mijn beslissing.
Driveclub, tsja stelletje fackers. Ik weiger de 40 euro kostende digitale versie te kopen voordat ik de gratis versie krijg.
Black Ops vond ik zeker wel leuk om te spelen. Ghosts voor de X1 was een aanfluiting en met AW heb ik het idee beter weer Quake of Unreal Tournament te kunnen gaan spelen. Ik haat killstreak rewards inmiddels, dus CoD is no-go.
Jammer dat het nu (voor mij) komkommertijd is mbt games. Volgende maand komt sinds jaren een call of duty in huis. Toch een kans geven.. Een week daarna The master chief collection. Vermoedelijk verdwijnt CoD dan weer op de bazaar... Far Cry 4 komt te snel na Halo en die haal ik dus wel een x van de bazaar af..
Op zeker: Mordor (al uitgespeeld) Styx (miskoop) Lords of the Fallen Dragon Age Inquisition Far Cry 4 AC unity En in 2015 tot nu toe op zeker The Witcher 3 The Division Bloodborne