Die weet precies wat goed verkoopt blijkbaar Of eigenlijk .. Stiekem denk ik dat Bayonetta het veel beter zou doen als ze een stijl a la Devil may cry of een of andere grauw grijze donkere stijl hadden gekozen. Want het combat systeem is op dit moment gewoon het beste in het genre. Zonder twijfel. Er is volgens mij sinds deel 1 ook geen game meer in de buurt gekomen Maar Platinum games zou Platinum games niet zijn als ze niet gewoon een beetje schijt hadden en gewoon hun eigen ding deden. Vanquish was ook zo, qua third person shooter mechanics en traversal gewoon echt een superieure game. En als ze er een COD of GoW feel aan hadden gegeven hadden ze volgens mij veeeeel en veeel meer kunnen verkopen. Maar ze maken gewoon wat ze tof vinden en doen dat beter dan bijna wie dan ook. Vind het daarom ook wel heel jammer dat Bayonetta 2 en Wonderful 101 exclusives zijn. Ik ga er namelijk geen WiiU voor kopen want die hapt gegarandeerd alleen maar stof maar ik mag Platinum games (en daarvoor Clover studios) graag altijd steunen. Koop hun games eigenlijk altijd, ook al is het niet echt mijn ding
Volgens mij valt dat best wel mee. Ze geven gewoon rare cijfers. BF4 een 4 lol. Child of Light een 6.5. En soms ook hele hoge cijfers maar die zijn meestal wel gewoon terecht. Journey een 10 .Wordt steeds geroepen door bepaalde sites dat ze MS based zijn maar ik heb het nooit echt gezien in hun reviews.
En dan op de console die nog het meest verkocht wordt daar. Enige manier op een game te verkopen daar is als je het op de 3DS of mobiel uitbrengt.
WiiU verkoopt het best daar? Wtf, wat spelen die mensen er dan op als ze niet warm lopen voor Bayonetta 2? Voor de rest is er toch ook niks behalve de games van Nintendo zelf
Van de home consoles wel. Ver daarboven staan de 3DS (heer en meester in Japan) en Vita (Ongeveer de enige plek ter wereld waar dat ding nog leeft). Het is gewoon enorm raar, want zelfs Destiny heeft in Japan gewoon 100.000 copies verkocht op de PS4 (+80.000 op de PS, terwijl Japanners over het algemeen helemaal geen fans zijn van FPS games.
" To date, the Wii U has sold 1.9 million units in Japan, compared to 680,000 PS4s, according to Vgchartz. The PS4 launched in Japan more than a year after the Wii U, yet the PS4 is barely outselling the Wii U on a weekly basis, according to Media Create. For the week ending on September 21, the Wii U sold nearly 8,400 units, compared to more than 8,900 PS4s. The launch of Bayonetta 2, a Wii U exclusive, sold nearly 39,000 copies and finished the week as the third-best-selling game in Japan. The two top games in the country, Super Smash Bros. and Yokai Watch 2, were both 3DS games."
blijft toch bijzonder met 3rd party games op Nintendo consoles zelfs met een bekende japanse developer en een exclusiviteits deal (en zelfs geloof ik Nintendo als uitgever in Japan?) lukt het ze niet om wat te verkopen blijkbaar
Ik ben benieuwd naar de verkopen van deze versie. Ik denk dat ze verlies zullen lijden, hoewel aan de andere kant ze zo te zien nou ook niet bepaald veel werk hebben verzet. Sleeping Dogs was zeker geen slechte game, maar zo'n end na de release nog uitbrengen... beter gaan ze deel 2 maken inplaats van deze zooi.
Vind ik ook. Het was een prima game vorige gen. Maar moet er per se zo versie komen? Niemand zit daar echt op te wachten denk ik. Maar ja zal wel easy cashen zijn ook al verkopen ze weinig. 60 euro game ook nog.
Dit gaat alleen niet werken omdat er dus al een el cheapo PC versie was. Het is niet als bij TLOU of GTAIV waar de enige release tot nu toe last-gen consoles was Maar je weet het maar nooit, bij Tomb Raider was ook die discussie dat de PC versie van de originele release niet veel onder deed voor de latere re-release en toch heeft die wel aardig wat verkocht volgens mij.. Al was er op dat moment ook echt helemaal niks anders te koop... dat is nu wel anders natuurlijk met dat laatste rekening houdend kan ik me niet voorstellen dat ze veel verkopen, en hadden ze als ze slim waren er iig een 40,- euro titel van gemaakt bij release
Tsja, Square-Enix, ik neem die gasten echt niet meer serieus. Het is dat ze Tomb Raider en Deus Ex nog als IP's hebben, anders hadden ze al lang kapot mogen gaan van mij met al die vreselijke praktijken en re-releases van ze. Die FF XIII PC port is ook echt te schandalig voor woorden (en dan heb ik het niet eens over de 15-20 euro pc release van een simpelen mobile port van FF IV in een Android emulator :'))
Over Deus Ex gesproken, hadden we daar niet al lang een sequel van moeten hebben? Waar blijft dat? Als je dat hele sleeping dogs artikel van Digital Foundry leest word je helemaal verdrietig.. http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-sleeping-dogs-definitive-edition-face-off de framerate is niet eens gelocked op 30 en zakt er dus gewoon vaak onder.. dat kan echt niet wat mij betreft 1 van de redenen van TLOU en TR voor mij echt wel de moeite waard waren was ook omdat ze gewoon qqua performance veeeeeeul beter waren dan de last gen versies TLOU op 60fps is gewoon heerlijk
Ja had het gelezen ongelofelijk hoe ze denken hier 60 euro voor te vragen. Het is in principe gewoon de pc versie alleen dan voor de console. De game is ook nog niet heel lang geleden als Games with Gold gratis te downloaden op de 360.
Zat vorig jaar ook al in Plus....start de PS3 wel op als ik zin heb in die game (wat ik dus niet heb).
Die gasten hebben tussendoor nog Thief overgenomen van een ander team en afgemaakt. En ik hoop uiteraard dat ze lekker de tijd nemen om het weer zo'n topgame te maken als Human Revolution.