Iemand enig idee of MM Arena of Amsterdam-Noord al de game verkoopt? Dan pik heb hem vanmiddag even op
Als ze de leveringen binnen krijgen gaan ze (onder voorbehoud) verkopen, maar het verschilt per filiaal wanneer dit is. Rotterdam Alex en Centrum hebben nog geen levering gehad. Gewoon even bellen naar je filiaal!
Hahaha, touche @RVDV: Werk vlak naast de MM dus zou voor mij ideaal zijn plus dat psn vanavond offline gaat dus dan zou het goed uitkomen
Lijp! Laat vooral je mening achter over de game ! Ik wil em misschien ook halen een dag na de release, zodat ik de ''echte'' reviews ook even goed kan bekieken. Ik vind(iig dat zie ik) wel dat als wie je speelt er een beetje droog door heen loopt zonder enige emotie. Of deze man is gewoon kei hard en boeit 't niet dat die opeens in keiharde hell zit.
gameblog.fr - 4/5 moviepilot.com - 8,5/10 videogamer.com - 8/10 readersgambit.com - 8/10 thisgengaming.com - 8/10 gamelegends.it - 78/100 konzentrix.com - 7/10
Voor mij is een 8 gewoon een erg goede score. Enige minpunten zijn tot nu toe de technisch problemen (die in dit topic zijn besproken). Helaas heeft dat ook invloed op een reviewscore. Gameplay, speelduur en sfeer zijn top als ik de reviews moet geloven. Je zou bijna denken dat deze game zonder de technische problemen gewoon easy negens moet kunnen halen. Maar goed, de reviews van de grotere sites zijn morgenochtend online. Ben benieuwd naaar wat eurogamer en edge te zeggen hebben. Ik ga vannacht om 01:00 in ieder geval alvast beginnen met spelen. Spel heb ik al via PSN gedownload. Kan helaas pas vannacht beginnen met spelen.