Je speelt Sturridge dan ook als rechterspits, en wat ik nu ga zeggen klinkt gek maar dan moet je altijd een soort van loopactie naar binnen maken om op doel te kunnen schieten, daarvoor lijkt sturridge mij (op Fifa) niet echt ideaal eerlijk gezegd.
Ik speelde hem in een 433(4) als enige spits dus en toen merkte je dat ie altijd de grens van de buitenspel ging opzoeken en was het alleen kwestie van kijken wanneer ie de loopactie maakte en een steekpass geven, aangezien er geen een verdediger is die hem snel kan wegbeuken ( laat staan bijhouden ) liep ik 26 uit 11 met hem. Ik denk dat je hem nog een kans moet geven, zou hem nog is als LST proberen en als dat ook niet werkt er later weer is op terug komen en als enige spits gebruiken.
EDIT: Als je hem dan nog niks vind zal ik Balotelli proberen op LST, vind ik na sturridge de beste spits in Engeland, Aguero staat bij mij op 3, werd altijd veeeeelste weggebeukt, was voor het doel natuurlijk wel dodelijk, maar dat zijn Balo en Sturridge ook.
Volgens mij wel het beste team dat ik hier heb gezien tot nu toe.
-Droomaanval.
-Goed gebalanceerd middenveld met 3 toppers.
-En een op het oog niet te passeren verdediging, maar goed op deze Fifa zou ik daar niet al te zeker van zijn.
-En dan nog Neuer op doel, tjaa wat wil je nog meer, met die 93 kicking van hem zou ik hem gewoon als 12 man gebruiken.
I'd Build this one for sureeeeeee!
Klik om te vergroten...