Iedereen staat indd vrij om een cup te organiseren mits alles volgens de regeltjes verloopt.
De reden dat het nu allemaal wat langzamer gaat als voorheen heeft volgens mij een paar oorzaken.
Forza 4 is net afscheid van genomen, nog niet iedereen is over naar de X1 en Forza 5, Forza 5 brengt niet helemaal wat er van verwacht werd en er word een beetje afgewacht wat Project CARS gaat brengen. Ik heb ook het idee dat we een beetje zoekende zijn naar de 'next step' mbt de grootte van de groep, divisies en het onderlinge niveau verschil van de coureurs, de beperkte lobby grootte van Forza 5. Alles moet natuurlijk zo veel mogelijk naar ieders zin zijn, en je kan niet van alleen Flavourlicious verwachten (die de kar voor het over grote deel trekt... Diep respect daarvoor) om dit allemaal voor elkaar te boks(x)en.
Dit zeggende is het misschien wel nodig voor 1/2/3 initiatief nemers om die AM cup op te zetten zonder dat er door iedereen over gediscussieerd moet worden. Gewoon doen dus.
Edit/
En dan bedenk ik me nog iets.
Misschien is het handig om een lijstje te maken met mensen die echt een cup willen organiseren, en deze in groepjes van 2 steeds aanwijzen.
Bijv. Pietje en Jantje zijn aan de beurt, deze moeten een AM/PRO cup organiseren, deze moet .. weken duren en moet .. (Vul een datum hier in) van start gaan. Succes ermee.
Laatst bewerkt: 13 okt 2014