[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. Funkyommel050

Funkyommel050 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zag de jumbo pakjes nog 20 min te gaan had 7500 dus verkocht snel ff Ramsey binnen 2 seconden verkocht heb ik eindelijk genoeg is met beste speler carroll.
    De pakjes op FIFA zijn toch wel heel erg slecht. 1 op de 100 pakjes zit iets goeds in.

2. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Iemand?

3. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    @brambino12 Nee is er volgens mij ingezet door de maker van het filmpje.

4. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    classic

5. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Mijn huidig team: https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=eCkZtuiybEQI:360

En Biabiany... echt wat de hell, hij heeft maar 66 shooting maar dat geeft niks als RM, maar die pace tho... als hij de bal krijgt en begin te rennen is hij bijna niet te houden, speelt heerlijk. En dan Gervinho op LM met 93 pace. Echt relax.

Kan niet van de packs afblijven helaas haha. Heb i.p.v Castan ook nog Caceres is iets sneller maar vind Castan ook rete goed verdedigen. En Chiellini gekocht gister. Nu nog 2700 coins over. Vinden jullie ervan?

6. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Mooi Team hoor! Ben wel benieuwd naar jou ervaring met het diepgaan van de LM en RM.. Ik heb dezelfde spelers, en speelde eerst ook met een LM en RM, maar vond dat ze te weinig de diepte in gingen.. Nu met Gervinho op LW en Biabiany op RW doen ze dat meer, vind ik.. Maar ik wil wel liever met 2 spitsen gaan spelen, dus zoek toch naar zo'n opstelling..

7. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Hier en hieronder mijn 2 teams voor in deze vakantie(heb ik mezelf beloofd zodat ik niet constant van team ga switchen:+)

Met dit team kan je het spel echt volledige domineren en rustig naar openingen gaan zoeken, ik won dan ook meestal 2-0/3-0.

Lichtpuntjes:

- De CB's. Dat Pepe elk jaar goed is wist ik al maar Pique is dit jaar écht een monster. Op Fifa 10x zo goed als de verdediger die hij in het echt is :+
    - Toni Kroos:thumbs:, de Nr1 assist gever in m'n team, weet niet of jullie Chelsea een beetje gevolgd hebben dit jaar maar het duo Kroos-Benzema is voor mij net als Fabregas-Costa in het echt, monsterlijk dus :D

Minpuntjes:

-De Lm en RM doen nauwelijks mee, elke aanval is meestal Kroos-Rodriguez-Benzema of Kroos-Benzema. Enige wat de LM en RM doen wat ik dan wel nuttig vind is Kroos aanspelen:+. Had trouwens eerst Arda en Vela staan op deze posities maar daar was ik niet echt fan van. Vela is gewoon echt geen RM, had ik al verwacht maar wou het toch proberen, het is een beetje de (veel) mindere versie van Robben en past totaal niet in dit systeem vind ik. Arda daarintegen was een heel stuk beter, weet eigenlijk niet waarom ik hem ook vervangen heb, wou denk ik heel graag pedro uittesten :+ maar als ik hem niks vind ga ik lekker terug naar Arda.

Laatst bewerkt: 14 okt 2014
  8. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39

Met dit team(m'n fitness squad:+) kan je gewoon keihard counteren, op de vorige fifa's hield ik hier wel van maar op deze Fifa hou ik het liever op een rustigere speelstyle vandaar dat dit dan ook m'n 2e team is.

Lichtpuntjes:

-Palacio natuurlijk, kan wel een waslijst aan punten noemen waarom ik hem zo goed vind maar daar heb ik geen zin in:+
    -Tevez, zelfde verhaal als Palacio
    -Gianluigi Buffon, z'n stats zijn niet overtuigend maar met een Glove Chemcard en 3 Strong links keept ie echt fenomenaal, vooral z'n 92 positioning voelt echt als een 99 stat, staat echt altijd(!) op de goeie plek.
    -Als laatste werkt mijn H/H combo op m'n CAM en beide CM's werkt verrassend goed, deze 3 spelers maken dit echt een monsterlijk counterteam.

Minpuntjes:

-Gonzalo Higuain, niet echt mijn spits maar geen idee wie ik daar zou neerzetten aangezien de rest echt fenomenaal speelt
    -3 at back Formaties zijn goed, maar niet zo goed als in Fifa 14, het nadeel wat mij opgevallen is is dat je CB's af en toe heel ver uit elkaar gaan waardoor je tegenstander met een vrij simpele steekbal er doorheen kan komen. Maargoed gelukkig staat daar dan nog Gianluigi Buffon.

Ik heb nog 270k over voor versterkingen voor beide teams, moet er wel bij zeggen dat ik over elke positie bij beide teams goed heb nagedacht, de enige versterking die in me opkwam was IF Tevez, maar die vind ik eerlijk gezegd niet nodig, de NIF is al zo ongelofelijk goed en ik denk dat ik het met de IF niet beter zou kunnen doen, misschien zelfs slechter aangezien m'n verwachtingen dan hoger zijn en dan ga je altijd gekke dingen proberen :+

Pogba ipv Marchisio ga ik trouwens ook niet doen, Marchisio met een Killer kaartje is gewoon tè goed. Heeft ook H/H workrates wat goed bij mijn countertactiek past, rent zich elke wedstrijd wel hélemaal leeg maar dat maakt niet uit aangezien dit m'n fitness squad is.

Maargoed als iemand nog echt versterkingen voor 1 van m'n teams kent hoor ik het graag;) Sergio Ramos is trouwens ook echt achterlijk duur, maar ik zou hem wel willen overwegen als iemand me kan overtuigen:) En daar komt dan nog bij, in plaats van wie? :+ Als ik hem inplaats van Pepe zet heb ik 2 H/M CB's en in plaats van in plaats van Pique dan ben ik Pique kwijt, en ja dat vind ik erg want hij is écht goed.

9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Bij mij gaan ze toch wel mee de diepte in. Maar ik speel ook veel van buiten naar binnen. Ik win eigenlijk nooit headers dus voorgeven doe ik weinig. Biabiany en Gervinho zorgen voor de snelheid. Rete snel in counters en speel ze veel aan. Midden van hun helft / 16 meter gaat de bal naar Rossi of Higuain, kunnen heerlijk skill moves gebruiken en schieten altijd hard op doel. Ik speelde hiervoor 3-4-3 met een LW Gervinho en RW Candreva die nu in de wissel staat. Maar ik vond dat hiermee de tegenstanders teveel ruimte kregen achterin bij mij, zelfs met een H/H LM en RM. Met deze opstelling heb ik meer het gevoel alsof elke speler van de tegenstander gecovered is en er altijd wel 1 in de buurt staat, vooral tegen counters.

Enige die ik nog echt wil is voorin Tevez maar die kerel is vrij duur. 50k ongeveer. En ik vind packs openen leuk, het verkopen / opkopen is leuk maar zonder packs heb ik niks te verkopen haha.

Ik wil nu gaan voor hogere rated spelers, lieft 85 gemiddeld. Mijn team heeft nu 81 Attack, 80 Mid en 80 Defence. in de 3-4-3 opstelling is het 82-79-80 maar die gebruik ik eigenlijk niet.

Heel jammer dat coins sparen bijna geen optie is omdat je per game zo weinig krijgt. Al mijn boosts zijn verbruikt ook. Ben dus hogere league's gaan spelen op SP ook nu op Proffessional en Worldclass maar World Class slaat nergens op, krijg het bijna niet verdegigd en gescoort. Zodra ik wil schieten komt er een voet voor, zodra ik de bal wil pakken kappen ze ik win Proffessional met 4-0 en world class verlies ik of met geluk 1-0 winst maar wel 30% balbezit...

Jij had Messi in een pack toch? Of hoe heb je anders zo'n hoge rated spelers in 2 teams en nog een 270k over?

10. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Nee ik had jammer genoeg geen Messi in een pack :+ Heb hier al een keertje verteld hoe ik aan me coins kwam, 40 euro aan packs op de release day(wanneer elke speler dus absurd veel waard is) en daarna met me coins een paar weekjes price fixen.

11. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Ah, Tevez ben ik nu ook voor aan het sparen, vind dat zo'n baas! Zodra ik hem heb ga ik dan met een andere opstelling aan de slag.. Wil je trouwens ook niet Cuadrado aan je team toevoegen, ipv Biabiany?
    343 ga ik ook niet proberen, ben dan ook echt bang dat er achterin té veel ruimte komt te liggen, zeker met een tegenstander met veel pace achterin..

Wat betreft het verschil tussen professional en world class heb ik hetzelfde.. Ik doe een carriere met Everton op World Class, en sta dan wel 4e, maar het is bijn altijd een winst op de counter..

12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Niet perce. Ik vind Biabiany erg fijn spelen en mijn spitsen maken 90% van de goals. Tevez wil ik nog wel graag maar vind het duur voor 1 speler. En 32000 voor Cuadrado heb ik niet over. Had Tevez al wel kunnen hebben maar kan de packs niet weerstaan helaas haha. En hoe bedoel je met carriere Everton? Buiten FUT bedoel je dan?

13. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Haha, die packs heb ik alleen in het begin geopend voor 10 euro, thats it.. Dus echt veel coins heb ik ook niet, maar vind het prima zo..
    Uum ik bedoel dan gewoon carriere buiten FUT om ja, denk dat het echt al 8 fifa's geleden is dat ik dat gespeeld heb.. en moet zeggen dat ik het ook nu niet bijzonder vind

14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Dit is het eerste jaar dat ik FUT doe. Vind het gewoon leuk om te doen. Maar die packs openen is gewoon spannend. Krijg nooit niks maar is gewoon leuk om te doen haha. Hoogste wat ik heb gehad waren 2 informs 79. Allebij slechte van het slechtste. Ook gewoon verkocht voor 11k de stuk omdat ik er gewoon niets mee kon.

15. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Kopen jullie ook veel managers zodat jullie contracts meer waard zijn of zijn jullie daar niet zo van :9

16. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    Zou je dit eens nader kunnen uitleggen? Ik had namelijk 2 managers uit de serie A, 1 bij mn opstelling en 1 gewoon in mn club.. Maar kreeg niet meer contracten ofzo.. hoe werkt dit precies?

17. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ze moeten wel Rare zijn ;)

18. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Je hebt een manager nodig in je team, maar daarnaast kun je nog heel veel managers in je club hebben. Je ziet onderaan het managerkaartje (als je ze omdraait) een aantal procent wat er bij komt. Gouden managers +1%, rare gouden +3% (rest weet ik zo niet uit mijn hoofd). Als je dan bijvoorbeeld 10 rare gouden managers in je club hebt zitten, krijg je 10 x 3% contract bonussen, ofwel 30%. Als je dan een gouden contractkaartje van 13 contracts op een speler doet, krijgt je speler nog eens een extra 30% van 13 er bovenop (afgerond naar beneden). 30% van 13 is 3,9. Afgerond is dat 3. Dus krijgt je speler 13+3=16 contracts. (de reden dat jij met je twee managers geen extra contracten kreeg is waarschijnlijk dat twee managers 6% is, als ze beide rare zijn. 6% van 13 is afgerond alsnog 0).

Dit gaat tot een maxima van +50% (hoger kan je niet). Het kopen van managers is wel duur (het goedkoopst vind ik de rare gouden managers voor 500 coins). Ik las ergens dat als je meer dan 100 wedstrijden speelt in FUT, dat het dan wel uit kan om veel managers te kopen.

Ik zit nu zelf op +33% maar ben van plan om tot de 50% managers te gaan kopen als ik weer coins heb. Je managers hebben overigens wel zelf contracten nodig, anders doen ze het niet.

Saaslijer vindt dit leuk.
  19. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Er is een update geweest, je kan nu zien of de connectie van de tegenstander goed is oa

20. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7

Dit ziet er heel verdedigend uit, maar dit is één van de weinige formaties waarmee je keihard kan domineren. Stel als tactiek 'hoge druk' i.c.m 'aanvallend' hierdoor spelen je backs als buitenspelers waardoor je een verkapte 3-2-3-2 speelt. Als je dan rustig speelt in plaats van dribbelen, sprinten en beuken kan je een speler volledig tegen de muur zetten. :)

Mijn elftal waar ik - tot nu toe - het meeste mee heb gespeeld. El Ghazi, El Kabir én van Rhijn zijn fantastische spelers. Een heerlijk team om tegen een 'goud elftal' te spelen omdat er altijd een handicap is die je tegenstander meekrijgt en dit i.c.m de technische eigenschappen van letterlijk elke voetballer is het tiki-taka op sommige momenten.

Algeria. :D

Deel Deze Pagina