Met dit team(m'n fitness squad) kan je gewoon keihard counteren, op de vorige fifa's hield ik hier wel van maar op deze Fifa hou ik het liever op een rustigere speelstyle vandaar dat dit dan ook m'n 2e team is.
Lichtpuntjes:
-Palacio natuurlijk, kan wel een waslijst aan punten noemen waarom ik hem zo goed vind maar daar heb ik geen zin in
-Tevez, zelfde verhaal als Palacio
-Gianluigi Buffon, z'n stats zijn niet overtuigend maar met een Glove Chemcard en 3 Strong links keept ie echt fenomenaal, vooral z'n 92 positioning voelt echt als een 99 stat, staat echt altijd(!) op de goeie plek.
-Als laatste werkt mijn H/H combo op m'n CAM en beide CM's werkt verrassend goed, deze 3 spelers maken dit echt een monsterlijk counterteam.
Minpuntjes:
-Gonzalo Higuain, niet echt mijn spits maar geen idee wie ik daar zou neerzetten aangezien de rest echt fenomenaal speelt
-3 at back Formaties zijn goed, maar niet zo goed als in Fifa 14, het nadeel wat mij opgevallen is is dat je CB's af en toe heel ver uit elkaar gaan waardoor je tegenstander met een vrij simpele steekbal er doorheen kan komen. Maargoed gelukkig staat daar dan nog Gianluigi Buffon.
Ik heb nog 270k over voor versterkingen voor beide teams, moet er wel bij zeggen dat ik over elke positie bij beide teams goed heb nagedacht, de enige versterking die in me opkwam was IF Tevez, maar die vind ik eerlijk gezegd niet nodig, de NIF is al zo ongelofelijk goed en ik denk dat ik het met de IF niet beter zou kunnen doen, misschien zelfs slechter aangezien m'n verwachtingen dan hoger zijn en dan ga je altijd gekke dingen proberen
Pogba ipv Marchisio ga ik trouwens ook niet doen, Marchisio met een Killer kaartje is gewoon tè goed. Heeft ook H/H workrates wat goed bij mijn countertactiek past, rent zich elke wedstrijd wel hélemaal leeg maar dat maakt niet uit aangezien dit m'n fitness squad is.
Maargoed als iemand nog echt versterkingen voor 1 van m'n teams kent hoor ik het graag Sergio Ramos is trouwens ook echt achterlijk duur, maar ik zou hem wel willen overwegen als iemand me kan overtuigen En daar komt dan nog bij, in plaats van wie? Als ik hem inplaats van Pepe zet heb ik 2 H/M CB's en in plaats van in plaats van Pique dan ben ik Pique kwijt, en ja dat vind ik erg want hij is écht goed.
Laatst bewerkt: 14 okt 2014