Ah heel duidelijk, thanks man! Heb ik nog 1 vraag: De managers die niet in mn opstelling staan, gaan daar dan ook wel contracten af per wedstrijd?
Gewoon je knie verdraaien Siemenn, zit je minimaal 6 weken thuis.. (beetje jammer dat ik alleen FIFA 15 op de One heb, en nu al 6 weken niet kan werken, dus ook geen geld heb om een nieuwe game te kopen)
Haha toevallig dat je het zegt, want zit momenteel met een knieblessure. Maarja, in Mestreech is het 90% zelfstudie en 10% contacturen. Dus dat helpt ook niet. En lekker toch, 6 weken alle tijd voor FIFA 15. Ik zou het zo doen.
4321 Handanovic Maicon castan chiellini evra Hamsik de rossi pogba Cuadrado tevez gervinho Nog tips? Mag ook voor hybrid! Thnx alvast.
Nou wees blij, mijn studie vind toch vooral plaats op locatie zelf, dus heb aardig wat vertraging.. En nee, 6 weken thuis zitten is echt niet wat je wilt.. Maarem ff ontopic: Jij ben goed in hybrids maken he? Ik heb nu een fijn serie A team, maar een hybrid zou ik leuker vinden! Spelers die ik dan in ieder geval echt wil zijn Tevez en Pogba. Dus misschien een hybrid met de Bundesliga of Primera Division?
Ja een formatie met 2 spitsen het liefst, en 2 spelers aan de zijkant die er aanvallend regelmatig overheen gaan.. En dan verdedigend niet te zwak! Speel op de Xbox One, en coins maakt niet echt uit, wil er vanaf nu voor gaan sparen..
Bij formaties met 2 spitsen en 2 flankspelers kom je al gauw uit op een 4-4-2. Zoiets kan dan: Om het niet al te duur te maken rondom Pogba en Tevez, aangezien ik las dat je niet zo veel coins had.
http://www.futhead.com/15/squads/4394349/ dit is mijn team nou heb ook sturridge schurlle fabregas en nog wat andere spelers. Maar ik krijg veel doelpunten tegen en vind dat de zei kanten veel te weinig mee op komen en dat er te weinig aansluiting is van middenveld. maar valt dit ergens in te stellen ik zou zo gauw ook niet andere opstelling weten.
Dat is hét grote kritiekpunt van 4-1-2-1-2(1). Die flankspelers doen totaal niet mee in het spel, wat erg zonde is. Dan kan je daar beter middenvelders neerzetten, die tenminste nog wel meewerken en ook van cruciaal belang zijn in de omschakeling en duels op het middenveld. Ik denk dat het een hoop zou schelen als je van formatie zou veranderen. Als je van flankspel houdt, raad ik je 4-3-3 (één van de vijf vormen) of 4-3-2-1 aan. Als je van combinaties houdt, 4-1-2-1-2(2). Btw, zijkanten is met een lange ij.
Opsich wel een bruut team, maar mn voorkeur gaat uit naar een Primera Division of Bundesliga hybrid icm Serie A (dat had ik al gezegd, dus niet boos worden)..
Heb nu zelf dit gemaakt.. is alleen nog wel redelijk prijzig.. http://www.futhead.com/15/squads/4400265/
4-3-2-1 spreekt me echt énorm aan! Mijn vorige team viel daarentegen wel weer tegen, Lavezzi en Cavani zijn beest maar de combinatie met de rest vond ik tegenvallen. Nu lijkt Müller me de perfecte RF, een eigenlijke spits. Iemand die daarom dit team kan afmaken? http://www.futhead.com/15/squads/build/ Budget in totaal 65k Liefst niet al te veel Ligue1..
@Saaslijer: Ook leuk maar voldoet niet helemaal aan je eisen..:http://www.futhead.com/15/squads/4401240/ Ik wil m'n 2e 433 team ook veranderen. Speel zelf ook liever met 2 spitsen. Spelers die ik al heb en er sws in moeten zijn T. Silva, Sirigu en IF Lacazette. De rest mag +/- 75k kosten. Kreeg laatste een afstandspegel tegen van Müller! Die kan wel schieten! Die wil ik ook nog eens proberen. Maar als perfecte RF in 4321 met H/H? Denk dat hij het beste is in een 442 e.d. @brambino12: Je link gaat naar de (lege) teambouwer dus wat had je zelf?
Ik speel nu ook 4-1-2-1-2 (2). Mignolet Walker-Jagielka IF-Mangala -Moreno Ramires-Matic-Dembele Jovetic Aguero-Sturridge Ik heb nog zo'n 90k over en verbeteringen zie ik niet zo snel. Misschien een betere lcm, maar wie? Moet wel iemand zijn met redelijke pace, passing en physical stats.
Lloris voor Mignolet? Heeft goede reviews op futhead en z'n snelheid kan wel handig zijn bij een doorgebroken speler.
Bedankt voor de tip! Alleen ik denk dat ik bij Mignolet even blijf, ik vind 60-65k voor een keeper iets te veel