Mja, niet mijn genre en dan ook nog eens full price. Heb slechts iets nodig om me zoet te houden tot de 28e, dan komt Lords of the Fallen uit
Ik twijfel tussen far cry 4 of gta 5 ... Kan 1 game kopen welke raden jullie aan en waarom? (Gta 5 voor de helft gespeeld op xbox toen mn xbox verkoxht)
Euh beide games zijn nog niet uit (next gen), weet niet hoe ik een zinnig pleidooi voor 1 van de games kan houden. Heb zelf beide in de pre- order dus weet niet hoe je moet kiezen. Als je GTA al zat was op de Xbox dan zou ik nu voor far cry gaan. Of je schraapt nog ff en koopt dan als ze uitkomen toch beide? Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik heb liever een release date voor de + versie van Driveclub of planetside of the last guardian of de 2.0 update in plaats van dat ze alcast iets wat misschien in 2016 uit gaat komen gaan lopen hypen
Tja, het is ook nog slechts een gerucht. Eerst maar even afwachten Sent from my iPhone using Tapatalk
Nee alleen geld voor 1! Gta ging me niet vervelen maar kon n mooie prijs krijgen voor mn xbox wil 1 van die games preorderen maar lastige keus....
Hmm, misschien dat ik Legend of Korra koop. Game is niet al te lang, ik heb de show op een halve aflevering na nooit gezien. Maar het ziet er wel fun uit.
http://www.psx-sense.nl/177850/schrijf-je-in-voor-de-the-tomorrow-children-alpha/ Voor de liefhebbers