[XOne] The Evil Within (Project Zwei)

Discussie in 'Games' gestart door ExquisiteSteez, 19 apr 2013.

1. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Aah ok dank je.

2. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ik speel op survivor. Als je hem uitspeelt unlock je 2 nieuwe moeilijkheidsgraden; nightmare en Akumu.

Bij Akumu ben je bij 1 hit dood. En er is ook een trophy waarbij je het spel in 5u moet uitspelen. Ik ga de platinum wel proberen te halen, maar of het gaat lukken is een andere vraag. :p

Metacritic PS4 nu een 76, en X1 84

Wat ik wel jammer vind is dat je new game+ alleen kan starten op dezelfde moeilijkheidsgraad. Zou wat makkelijker zijn als je met al je geüpgrade wapens met Akumu aan de slag kan.

Maar dat gaat hem dus niet worden.

3. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Survivor een beetje te doen?
    Zit nog hard te twijfelen welke difficulty ik moet starten:+

4. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Heb gisterennacht even een uurtje gespeeld, ga vanavond verder.

Ik ben pas bij chapter 2. Ben ook nog niet echt veel enemies tegen gekomen. Maar tot nu toe is het gewoon te doen.

Zou gewoon met survivor beginnen. Als het écht niet te doen is, kan je nog altijd van moeilijkheidsgraad switchen in het menu.

Smok3y vindt dit leuk.
  5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Apart. Ik zou juist die 84 voor PS4 verwachten aangezien alle footage tot zoverre ook van PS4 was. Dus er zijn meer X1 reviewcopies verstuurd? Ik speelde de game op X1 afgelopen zaterdag en toen leek het echt effe alsof het net iets waziger oogde op X1 dan op PS4, die aan de overkant stond zeg maar.

Hoe dan ook...ik ga gewoon lekker op survivor beginnen dan. Nice dat je dat dus later kan veranderen.

6. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Survivor is inderdaad makkelijk te doen, ik zit nu op chapter 4 en het is momenteel nog niet zo uitdagend geweest

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Net 2 chapters gedaan. Ik zie niet het niveau van de oudere RE games nog. Ook grafisch vind ik het wat minder, die balken zijn niet zo tof, en ik vi d het allemaal niet echt scherp, ook zonder die filter niet.

Sfeer maakt wel alles goed, game is lekker hoor, en het speelt lekker weg. Vette game, maar nowhere close to RE4. Tot op heden dan, maar eigenlijk moet een game als dit je direct bij de keel grijpen. Ik weet dat het beter gaat worden hoor.

8. opeltwintop2007

opeltwintop2007 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    fanboy?

ik speel op de 2de moeilijk graad en het is wel pittig voor mij, zit in chapter 3 en al verschillende keren dood geweest!
    je heb ook zeer weinig middelen om je te verdedigen zeker als ze je met een paar tegelijk aanvallen!

9. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Gunplay, gameplay, geluid, omgevingen en sfeer zijn top als je het mij vraagt.

Maar damn, ze mogen die framerate issues wel patchen. Net een moment dat er fucking veel enemies achter mij aanzaten en het hele beeld begint te trippen. Het lopen, rennen, om heen kijken met de camera voelt ook een beetje buggy aan lijkt het wel. Het is niet storend, maar door de technische mankementen voelt het soms wel een beetje last-gen aan.

Als het wat meer gepolijst was, had deze games meer negens gekregen.

Voor de rest ben ik erg te vreden met deze game.

10. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Lol... als er iemand geen PS4 fanboy is dan is het wel BigKabuto bij mijn weten. :lol:

Servantes en Rienbu vinden dit leuk.
  11. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Eerder een One fanboy dan :+

12. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    http://www.pu.nl/artikelen/review/the-evil-within-review/

67/100

Dit is echt een love/hate game.... zoveel mixed review. Gelukkig wel meer positieve reviews.

13. Ferry_1986NL

Ferry_1986NL New Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga hem ook wel halen. Meestal wacht ik reviews af, maar ik heb altijd al survival horror games vet gevonden. Gewoon die sfeer die altijd in die games zit.

En ja de reviews verschillen gewoon heel erg. Gametrailers en andere sites geven deze game weer een 9.

14. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    De game ook net gekocht ben benieuwd!

15. jansen007natas

jansen007natas Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    dem net na mmm 11 pogingen ofzo eindbaas van chapter 3 gehaald. was dom geweest te veel zombi.s leefde nog. dem me hard gaat best wel te keer. heerlijk spel.

16. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Je moet eerst alle zombies afmaken. Dan pas die baas doen.

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Absoluut geen fanboy van PS4, maar ook geen hater. Ik zie mezelf ook niet als een X1 fanboy, alleen prefereer ik Xbox in het algemeen wel. Wat ik ermee bedoelde was dat 9 van de 10 keer bij multiplatform games de PS4 net even de betere versie is, vaak op het gebied van fps en resolutie, dus daarom mijn lichte verbazing over de metascore.

18. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Komt omdat er soms een site alleen bij de Xbox staat en andersom.

19. jansen007natas

jansen007natas Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    klopt maar kwam ik pas veeeel later achter en wist niet of ze dood bleven of gewoon steeds nieuwe weer kwamen

20. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439

Ziet er puik uit! Resi wederopstanding?

Deel Deze Pagina