Weet je niet want dankzij die stomme error benamingen heb je dus geen idee wat de oorzaak is. Vind dat wel raar, geef gewoon begrijpelijke error codes voor het geval dat er een probleem aan de client kant zit
Nightfall is dus easy deze week. Kreeg er wel een mooi exotic helm van. En oh ja eindelijk een legendary handcannon gekregen. Voor Vanguard 6. Toevallig met Maddmonkey in de chat aan het lullen dat ik er nooit een gezien had. En toen bam. lol.
Welke handcannon heb je gekregen? Ik ben namelijk aan het zoeken naar een handcannon en vraag me af of ik beter die van de vanguard of van de crucible kan kopen?
Devil you know. Die je ook bij de Vanguard quartermaster kan kopen. Welke kan je bij de Crucible kopen? Lord High Fixer?
Dat helpt geen ene kut want dan zie je bijvoorbeeld dit (over die Zebra error) http://www.bungie.net/en/Help/Article/11660 het vertelt je niks
Het vertelt je dat Bungie het spel kapot heeft gemaakt en dat ze het proberen te repareren, ook al weten ze niet wat ze kapot hebben gemaakt.
Dus dat en ik weet dat het aan het spel ligt omdat het sinds vorige week constant is. Ik blijf ook gewoon in de party chat en als het mijn internet is, hoor ik niemand meer in de party. Komt alleen altijd zo verkeerd uit ook. Ben je net klaar met die mesh layer in de nightfall en ploep error in beeld.
Zondag in de raid was je soms wel slecht te verstaan, leek net of je internet lagg had ofso iets. Kort daarna kreeg je ook die zebra
Ah oke. Liep net in de treasure cave trouwens en toen zag ik een optie om de doden te storen ofzo. Ik dat doen, krijg ik opeens een stem te horen die zegt dat een miljoen doden niet genoeg zijn voor meester Raul (okee..) ofzo. Iemand enig idee wat dat is?