Hier en hieronder mijn 2 teams voor in deze vakantie(heb ik mezelf beloofd zodat ik niet constant van team ga switchen
)
Met dit team kan je het spel echt volledige domineren en rustig naar openingen gaan zoeken, ik won dan ook meestal 2-0/3-0.
Lichtpuntjes:
- De CB's. Dat Pepe elk jaar goed is wist ik al maar Pique is dit jaar écht een monster. Op Fifa 10x zo goed als de verdediger die hij in het echt is
- Toni Kroos
, de Nr1 assist gever in m'n team, weet niet of jullie Chelsea een beetje gevolgd hebben dit jaar maar het duo Kroos-Benzema is voor mij net als Fabregas-Costa in het echt, monsterlijk dus
Minpuntjes:
-De Lm en RM doen nauwelijks mee, elke aanval is meestal Kroos-Rodriguez-Benzema of Kroos-Benzema. Enige wat de LM en RM doen wat ik dan wel nuttig vind is Kroos aanspelen
. Had trouwens eerst Arda en Vela staan op deze posities maar daar was ik niet echt fan van. Vela is gewoon echt geen RM, had ik al verwacht maar wou het toch proberen, het is een beetje de (veel) mindere versie van Robben en past totaal niet in dit systeem vind ik. Arda daarintegen was een heel stuk beter, weet eigenlijk niet waarom ik hem ook vervangen heb, wou denk ik heel graag pedro uittesten
maar als ik hem niks vind ga ik lekker terug naar Arda.
Klik om te vergroten...