Wat voor bounty is dat? Ik vind PvP qua gaming eigenlijk een stuk leuker dan PvE. Ik ben echter de enige uit mijn lijst geloof ik die PvP speelt
500 punten verkrijgen. MAAR, alleen een kill maken met Void wapens. Maak je een kill, 5 punten. Ga je dood, 2 eraf. Waardeloos
We gaan morgen wel weer een keer een poging wagen. Ik denk alleen dat het me m'n joystick gaat kosten...
Raid ging prima idd. Zelf ook geen armor helaas. Wel genoeg shards. Legendary Scout, primary shotgun en een ship. Ach.
Raid net voor de eerste keer gehaald!! Exotic hand cannon, leg. auto rifle en leg. sparrow. Wat een chaos haha
Ik had de Thorn bounty binnen een dag gehaald, het PvP was maar 2 uurtjes ofzo ook al ben ik niet echt goed in PvP. De meeste mensen hebben juist moeite om Xyor te killen die je in de summoning pits strike tegenkomt van lvl 26 die alleen beschikbaar is wanneer je die bounty bezit. Phogoth moet je in leven houden en je moet de Knights en de Witches killen totdat Xyor spawnt. Als je gewoon in de beginkamer blijft is dit makkelijk solo te doen. Je moet alleen uitkijken voor de shrieker die spawnt wanneer je in die kamer blijft en zelf weer weg gaat na 8 seconde ofzo.
Die vriend die sinds zondag de Xbox heeft is nu bijna level 20 vandaag met bounties en story missions ging het hard. Van level 8 naar 19. Desnoods nog crucible erbij pakken en je bent binnen een dagje level 20. Zelfde class of toch een andere?
Mijn 2e character is nu level 18 en morgen wel 20. Heb er al redelijk wat gear voor dus die zal in no time ook raid klaar zijn. Daarna maar ff een Titan levelen aangezien ik daar nog meer gear voor heb in mijn vault. Volgende week dus hopelijk 3 characters klaar voor de raid. Kunnen ze mooi voor de dlc allemaal level 30 zijn.
Lekker. Die 12 shards kreeg ik ook. Krijg ik verdomme eindelijk een legendary auto rifle tijdens de nightfall....komt er vlak na die patch....dus generfed.