heb eindelijk een hele avond online kunnen rijden zit nu ook in de xbw 1 club (heet op psn ferron85) heb de club in mijn eentje naar lvl 3 gebracht schiet al lekker op. Niet alles werkte online maar het gaat de goede richting op, heb morgen waarschijnlijk weer de pech dat ik er weer niet op kom met het online.
Ik ben komende week de profiteur in XBW1, vertrek morgen vroeg voor werk naar het TT Circuit Assen en ben zondag avond pas weer thuis. Geen straf hoor al dat racegeweld I.c.m. leuke muziekavonden, maar dus even geen driveclub! Ben benieuwd welk level de club zondag is haha. Ga na zondag wel compenseren. Fijn trouwens eindelijk die Golf unlocked haha. Laatste auto zit op club level 15 toch?
Ik heb nu ook kunnen joinen . Jammer dat het niet eerder kon, want heb mijn Legend trophy al gehaald in de singleplayer . Had een hoop fame voor de club kunnen zijn.
Club Xboxworld 2 is aangemaakt. Sommige leden hebben van mij al een clubuitnodiging gehad, anderen hebben eerst een vriendschapsverzoel gehad, daarna volgt de clubuitnodiging.
Zojuist invite van XBW 1 geaccepteerd, zit er nu in. Wel jammer dat we fame voor de club missen doordat ik al bijna bij de legend trophy zit Komt goed, dit trekken we wel recht
Daarom heb ik even gewacht met DriveClub tot alle functies werken. Vanavond even wat fame binnen harken voor xbw 2
Had vanmiddag effe DC gespeeld en de club naar lvl 4 gehaald, maar toen viel de connectie weer weg na enkele minuten..
Club 1 en 2 zijn vol toch? Ik heb hem vandaag binnengekregen en zou ook graag een XBW-club willen joinen.
Ok, wil je mij ook bij groep 3 plaatsen? Ik weet niet of die al aangemaakt is, maar anders zou ik hem vanavond wel kunnen aanmaken (als de servers meewerken).
Volgende week paar dagen vrij. Kind naar school, vrouw naar Hong Kong. Zal mijn botsauto skills dan ff gebruiken om xbw 2 naar ongekende hoogtes te doen stijgen Sent from my iPhone using Tapatalk
Wie verstuurt de invites voor XBW 3? Of moet deze nog gemaakt worden, want vind hem ook niet via de ingame zoekfunctie.