Ik reserveer hierbij ook meteen de blauwe McGregor livery Uiteraard komen hier eventueel de nodige verplichte stickers bij!
Eindelijk wat actie Zit alleen op zondag al in een andere competitie. Maar blijf het hier wel volgen.
FM 5 rijd wel ff anders zeg Leek nergens op wat ik deed Controller is ook flink wennen. Alles voelt veel lichter aan. Zelfs met een Mazda MX 5 sta ik elke race een keer achterstevoren Heb nog geen gevoel met de auto's. Wordt dus flink oefenen met de Renault Maar we gaan ervoor. Is er al iets meer bekend over de tune. Dan kan ik met de juiste instelling oefenen, zodat ik in ieder geval in het achterveld mee kan strijden ipv alleen de bezemwagen te zijn Dit moet de paint ongeveer gaan worden (ps hoe krijg ik een afbeelding geplaatst?????): https://www.google.nl/search?q=rena...p%3Fmain_page%3Dindex%26language%3Dnl;800;536
Ik heb de XBOX ONE toch weer aan de praat gekregen door de Kinect eruit te trekken. Nu start de XBOX ONE gewoon weer op zonder Kinect. Ik kan dus weer meedoen. #33 @ B Tender: als jij de screen-pics van de tuning tabbladen en de lijst met upgrades in een pm zet kan ik morgen overdag heel de dag de Megane tune ook fijn-tunen voor de stuurwiel coureurs!!! Ik ga gelijk beginnen met de verplichte trophy-stickers.
Ik denk dat ik in de toekomst nog een race van de GT3 of Megane Trophy moet opofferen om tussentijds de BOX te laten repareren. Zeker voordat Project Cars wordt uitgebracht. Ik hoop dus dat er weer 2 races kunnen worden geschrapt om nog een beetje mee te kunnen doen in het klassement.
Ik zit erover te denken om de dinsdag misschien te schrappen en dan zondag te gaan rijden door de combi lag + werktijd. Moet me altijd haasten om op tijd te zijn en de dag erna 11 uur werken dus dat rijdt toch minder fijn. Pluspunt is wel dat er iemand minder is die lag kan veroorzaken.
Zie GT3 topic voor oplossing lag. Er was gister geen groot evenement wat update oid betreft dus het kan niet aan de dag liggen.
Ik zich heb ik persoonlijk gister ook niet veel last gehad, denk 2 slomo momenten. Maar er moet wel een oplossing voor komen om weer met racen bezig te zijn en niet met stomme lag en herstarts door lagschade etc.