De Raid duurt niet zo lang, zo'n anderhalf uur Daily events heb je het meeste kans van en tijdens de raid pik je er ook wat mee. Hebben jullie helemaal de raid nog niet gehaald ?
I know, maar hopen dat er wat mensen zijn die me daar mee kunnen helpen. Enige probleem is dat ik alleen vandaag nog kan en dan pas zondag weer. Dus max kan ik denk ik zo 2 shards verzamelen. heb er nu 13. Heb nog twee armor pieces die ik kan dismantelen worst case krijg ik er 4 voor terug met de 2 van de daily van vandaag kom ik dan op 19. Ik heb er 3 x 7 nodig. Kom er dus 2 tekort . Argh!@#
jawel, maar nog niet op hard. Normal al gelijk gedaan deze week en tja tot nu toe hebben niet veel mensen geluk met de armor drops
heb gisteren al mijn vaguard marks opgemaakt heb nog wel crucible marks. Kan ik daar ook armor voor kopen?
jep. goedkoopste is om dan een class item te kopen voor de warlock is dat 30 marks ofzo en daar krijg je ook shards van. Ehm @Hybrid kan ook gewoon bij de crucible master
Niet? Ik volgens mij wel toen ik een legendary armband wegdeed.. hmm (dit was wel uit een engram en niet gekocht) Ook 2
200 Crucible Marks en nog geen level 2 Moet toch is verandering in komen! ... eerst maar is Thorn afmaken. Dan aan m'n Warlock beginnen. Z'n Legendary Armor wacht op hem in de kluis.